Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Med tanke på bilderna du lagt upp så är resten säkert jättebra! Redigera dem inte! Bara kontrast och sånt!:D

Fotar i Raw-format, så det behövs oftast lite färg, kontrast, ljusreglering och så...men jag går inte in och petar i detaljer :)

Blä måste totalåterställa datorn :(
Tur dotra fick en extern hårddisk jag kan låna

Inte min dag heller..
Datorn strulade när jag skulle lämna in travet och hade en fin halvskräll jag trodde skulle gå bra och den vinner.
Jag hade dessutom tänkt lämna det som filsystem så just nu vet jag att jag sitter och har rätt på flera rader som inte kom in.
Men det funkar ju kalasbra att lämna när man är fel ute givetvis, får se vad det är för pengar på jackpotten idag som man sumpar. :meh:

/hallonsaft inte helt glad nu

Senast ändrad:

Hmm somnade på soffan förut, men vaknat nu. Ingen mer som är vaken?
Lite snuvig med.

Man får vara lätt på gasen :p

Har redan fått skava mot en trottoarkanten för att kunna lämna en hållplats... :D

vv: Åh vad kul att vakna till ett tjockt snötäcke... NOT! Visst, jag ville ha snö men inte idag, en kompis kommer och hälsar på på förmiddagen så nu måste jag och skotta gårdsfan! :rage: nej, jag har ingen traktor utan det blir för hand :meh:

Då antar jag att man kan behöva broddar på skorna när man går ut...:eek:
Vv: 53/242 bilder redigerade :p

Somnade 23 och sov till 9 med hjälp av sömntabletten.
Så jäkla skönt.
Behövde nog det :)

Så skönt för dig!
Jag somnade vid halv tre och sov till 11 :eek: snacka om att jag vänt på dygnet :banghead:

Snön som kom i går har regnat bort i dag :(
Ge mig 2 meter snö så jag får ut och skotta massa :love: :D

Som syrran då, riktig nattuggla kan vara vaken till 4-5. Själv somnar jag oftast på soffan Zzzzz

Städat lite och äter nu frukost, pasta och köttfärssås:d

kl

Är så förbannad just nu :rage::rage::rage:
Frågan är vem jag är mest arg på :mad:, min mor eller mig själv för att jag släppte in henne i mitt liv igen ?!?:cautious::banghead:

Jag tror jag såg ett snökorn i luften :)
Det snöade lite igår men det regnade bort :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka