Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

VV Då är det väl dags att krypa ner och försöka sova för natten. Jobb och förhoppningsvis uthämtning av bil imorgon. :)

Och jag laddar batterierna för Majas inskolning imorgon. Hoppas jag inte behöver sitta med hela dagen. Det tar otroligt med energi hos mig...

Låg och kollade på Modig inatt. Bra film:)
Skönt att vara ledig idag med. Jobbar ju resten av veckan.

Fick lämna Maja själv idag på förskolan. Så nu har jag egentid några timmar om allt håller sig lugnt. Det känns JÄTTEKONSTIGT!

Mycket! Plugg, utbildning, framtid, privatliv osv osv...
Funderar nog mer än vad jag behöver och borde:p

Ja fy:cool: Funderar ju inte heller mindre nu när jag är tillbaka i Tyskland efter allt som har hänt i Sverige! Smärre chock för min hjärna!
Men om ett par dagar så kanske tankarna lugnar ner sig:D

Vilket jäkla telefonsamtal :)

Nåja nu ska jag försöka laga mat kanske. Har inte ätit lagad mat sen i onsdags.

Fundera menar du? Ja, man måste ju fundera, men jag behöver också lära mig att släppa ibland också.

Jag är i en fas att förändra mitt liv på flera plan så det är en del att klura på. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka