Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV: Börjar få riktig plugg-panik!!! Varför pluggade jag inte idag?!:arghh:

VV varför måste det vara så in i helvetes kallt i lägenheten för? Störigt!

Tänd massa värmeljus så blir det snabbt varmt :up:

vv:
Jag ringde störningsjouren på fel granne :eek::o:nailbiting:

Fraggel tess: Ibland tror jag en del av oss måste kämpa mer än andra för att få det vi vill ha för att vi är så duktiga att sätta upp hinder för oss själva.....kanske inte är så i ditt fall men bara en tanke....

Jag vet att jag är lite för förnuftig ibland. Har lite svårt att kasta mig ut i det okända, men någon gång...

KL
VV: Räcker med att jag känner symptom, hör, läser eller blir påmind om ordet så kommer stressen och adrenalinpåslaget som att trycka på en knapp....jag vill inte :(

Knapp

Använt vågtång själv för andra gången. Well, volym blev det - men knappast några stilpoäng! :D

*kl
Var hos gyn idag som gick igenom journalen från op och besiktigade underredet som ser helt okej.

Visserligen har jag flera hundra värmeljus, men tror inte det hjälper, enklare att klä på sig ett extra lager kläder :p

VV borde verkligen packa upp all packning här hemma och städa bort julen, men jag är så lat så lat.

Tänker du på cellprov? Det brukar man kallas till vid 23 första gången.

Kontroll i övrigt har jag gått på sen jag var sjutton. Tycker inte det är jobbigt. Har tom haft studenter som grävt runt :D

När de letade efter mitt utomkveds gjorde jag två VUL samma dag där de rotade runt och det var väl inte så kul men nödvändigt.

Idag kollade gyn livmoder och äggstockarna.

Nä, kanske lika bra att sova en stund?

Ut och skotta igen då, så jag får ut bilen och kan skjutsa sonen till skolan.

Har huvudvärk :(
Men bostadsbolaget har skottat till slut.
Ska ringa tandläkaren nu och få en tid för att laga tänderna

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka