Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

I går kväll när jaag åt pizza lossnade en bit från en tand :eek: Nu skaver en vass kant mot tungan hela tiden. :( Tur det var den tanden som ändå ska dras ut.

:eek: Kan man göra så? Inte tänkt på det men det kan man kanske, tanden ska ju ändå bort...

Vetlanda och äter middag. Tio mil drygt sen lastar vi pålle och vänder hemåt igen...

Har sjungit karaoke med grannen.
Sen rastade jag hunden och nu kollar jag Day of destruction.
Sen sova

Söt:)

Ska försöka ta mig upp ur sängen. Ska nog ta en tripp och se om man kan hitta några billiga gummistövlar.
Idag blir det att brodda hästarna med. Ska bli minus i em.
Måste beställa djävulsklorot till pållen med och omega 3 till mig. Får bli när lönen kommer.

Söt! :)

kl
Jag började på mitt projekt i går, jag har ju funderat på det i flera år och i går flödade orden :p

VV sitter nere i sommarstugan i Blekinge och förundras över att här ute där det knappt finns täckning går att surfa på 4g med Telias mobila internet.

Hur vet man om man får med sig dotras minecraft vid en säkerhetskopiering?
Hon blir inte glad om jag sabbar hennes spelfiler :)

kl

VV: Jag tror att jag har "hittat" alla papper. Hade nog inte slarvat bort dem överhuvudtaget:p

Bara för att jag kan...!
:D
img_8074.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka