Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Märks i ansiktet att jag sovit dåligt.
Massa finnar som gått sönder och blöder.
Glömmer ju att jag har dem när jag torkat ansiktet.
Är så grymt pizzasugen, men bor på helt fel ställe :)

kl

VV: har skypeat 1,5 timmar med mamma, pappa och syrran precis:love:♥♥♥

*knapplån*

11:45 så tog jag en titt i akvariet där min hamster bor. Jag börjar mitt jobb 12:00.
11:46 letar jag febrilt efter hamsterjävel som rymt...
Jag ställer mig och "skriker", "URSULA DIN JÄVEL VART ÄR DU!?" och hör då strax efter små ljud från köket och visst under spisen var hon..
Jag klarade inte flytta på den så mamma fick komma och fånga in hamster för jag fick springa iväg till jobbet.

Mamma skickar stolt ett kort på hamster i buren för hon fått fast henne.. Mamma stannar som tur är ett tag och diskar åt mig och går då och kikar i buren och gissa vad...

INGEN hamster!

hon var i bokhyllan ;)

Nu ligger hon och sover i buren det lilla minimonstret

Knapp

Det märks att det är fullmåne!

Och det har varit en konstig dag, som slutade med att jag fick ringa polisen från pojkvännens mobil då jag så klart glömt min, och gick förbi någon som var läskigt lik en som saknas här i stan...

Haha busig hamster ;)

Jag ligger i sängen och kollar katastroffilm (what Else)
Och hunden ligger och snarkar ;)

*knapplån*

11:45 så tog jag en titt i akvariet där min hamster bor. Jag börjar mitt jobb 12:00.
11:46 letar jag febrilt efter hamsterjävel som rymt...
Jag ställer mig och "skriker", "URSULA DIN JÄVEL VART ÄR DU!?" och hör då strax efter små ljud från köket och visst under spisen var hon..
Jag klarade inte flytta på den så mamma fick komma och fånga in hamster för jag fick springa iväg till jobbet.

Mamma skickar stolt ett kort på hamster i buren för hon fått fast henne.. Mamma stannar som tur är ett tag och diskar åt mig och går då och kikar i buren och gissa vad...

INGEN hamster!

hon var i bokhyllan ;)

Nu ligger hon och sover i buren det lilla minimonstret

haha så söt! :D

kl
Jag har en plan :sneaky:

Idag gör jag något jag aldrig gjort tidigare! Jag vabbar. Stackars Maja var ledsen igår på förskolan och snorig var hon när hon kom hem och inatt kom febern på besök. Hennes första förskolebacillusk!

Lilla plutt! hopas hon kryar på sig snabbt :)

kl
Det blåser ute....

Jäkla strul!

Igår: ser någon som liknar en efterlyst, ska ringa polisen...
...inser att jag glömt kvar min mobil på stället där vi var - så jag ringde från pojkvännens.

De skulle ringa tillbaka nu på morgonen, och ringde naturligtvis till honom medan jag var och hämtade min telefon.
Så skulle de ringa mig, men jag hade inget batteri så det gick inte.
De lämnade meddelande och sa att jag skulle ringa - så det har jag gjort, men inget svar där istället.

Nu såg jag att MPS lagt upp meddelande om fortsatt skallgång...

Så jag undrar jag, om det kanske faktiskt var den personen :eek:

kl

Jag har en oanad talang :D

Jag mixar låtar i huvudet och sjunger :p Igår en mix av Imperiets - Du ska va president & SvampBob Fyrkant. Idag "namnsången" & Nationalteaterns - Speedy Gonzales.
Jag tänker inte på det, de bara kommer O_o:D

kl

ska hämta paket på postens utlämingställe :banana: jag vet ju vad som är i men ändå känns det som rena rama julafton :D

Har ätit massa onyttigt idag.. gott var det.. men nu är jag uppblåst i magen..
Måste se till att komma iväg till gymmet imorgon,.,
Härligt med helg.. även fast jag mest måste städa och rensa hemma.. och träna då..

Haha okej?:rofl: Intressant!

kl

VV: Red ponnyn idag. Han hade inte av mig! Mycket bra!:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 413
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023