Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

KL

Min norrlänning överraskade mig med att komma inatt, han har alltså kört 130 mil :love:

Skuggan_

Fan att hundägaren inte hör av sig
Vill inte behöva oroa mig för honom med.
Orkar liksom inte...
Har han inte ringt innan 14 får jag åka dit.
Det är ju så jäkla bökigt bara.

Det är väl inte direkt första gången det händer?

Varför låter du dig bli behandlad på det sättet? Tror du skulle tjäna en hel del måbrakänslor på att släppa den människan helt och hållet.

Grattis på födelsedagen husmusen! Hoppas den blir bra :)

Det är väl inte direkt första gången det händer?

Varför låter du dig bli behandlad på det sättet? Tror du skulle tjäna en hel del måbrakänslor på att släppa den människan helt och hållet.

Såklart jag skulle må bättre.
Han skulle hört av sig igår, svarade varken på sms eller tele.
Inte idag heller, antingen har nåt hänt eller så är han ute och friar.

Enda anledningen till att jag fortfarande umgås med honom är pga hunden..
Dock kommer nog den bo permanent hos mig snart, fast han betalar mat och annat.
Så min största oro nu är att nåt hänt och hunden sitter där utan hjälp.

Förstår att hunden är bra för dig, du verkar gilla den så det kanske är en bra lösning att den bor hos dig :) Bara du orkar med det.

Dock beter sig ju ägaren som ett rötägg mot dig och det är helt fel :(

Ja, jag har för mycket samvete med..
Har ju fortfarande en massa annat som händer. det värsta är liksom inte över än, så jag orkar egentligen inte oroa mig för andra med, men det är svårt att bara släppa också :(

Fryser som attans men har glömt att ta ut levaxin sen en vecka tillbaka så kan vara det.

Det är ju inte första gången det händer heller...usch.

VV: Hade kära Ullo här för att testa Mary Kays ansiktsprodukter - nu så har jag hittat ögonsmink-borttagning som jag tror kommer fungera, och en kräm som fick bort mina hemska ringar under ögonen! :bump:

Denna ompyssling var precis vad jag behövde idag efter gårdagens strapatser...

Tack för alla gratulationer! Har haft ett supertrevligt firande igår i Göteborg tillsammans med min mamma och syster! :)

vv: Men satan vad kallt det är i Norrland! :mad: älsklingen jobbar natt och de har haft kring -40 de senaste nätterna! Tycker synd om dem och blir orolig, det är så lätt hänt att det sker olyckor :( jag saknar INTE när det var -40 när jag var tvungen att ut en natt på jobbet, jag rekommenderar inte åka i skogen på fyrhjuling då :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 413
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?