Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Inte jag :)
Ska göra det strax.
De har slipat bort massa tand för mig så haha

Jag har stigit upp igen ;)

VV jaha vad sk aman nu hitta på resten av natten i ett sjukt lyhört hus då?

Jag som skulle lagt mig riktigt tidigt ikväll.. typ 10.. men .. suck.. jag lyckas aldrig... nu ska jag stänga av datorn i alla fall och krypa ned i sängen.

Jag "roar" mig med att säkerhetskopiera och rensa telefonen :D

Ska snart sova ;)

Tänkte jag ska sätta in min enorma hög med papper i rätt pärmar, stryka tvätt, laga min nallebjörn som nästan är halshuggen, plocka undan julpyntet samt packa inför österrikeresan. Det är nog ganska tysta aktiviteter man kan roa sig med i detta lyhörda hus :p

Jag retar mig på vassa kanter på tänderna.
Det får de fixa nästa gång.
Nu ska jag dricka kaffe och sen städa lite.
Har ont i munnen efter verktygen, tänderna gör inte ont men såren efter verktyget som bände isär tänderna så de kom åt att laga.
Har en jättegrop där nu, men själva hålen är fyllda så det blir inget mer skit där :)
Ska kosta på mig en bettskena från Apoteket till att börja med.

kl

Min "sova ut" morgon uteblev för någon "gubbe" ringde på min dörr kl 8 i morse och hunden skällde som en tok :meh: Vägrade öppna nyvaken med håret på ända och mascara ända ner på kinderna , skitsnygg med andra ord :D
och nu klurar jag som attans på vem det var som ringde på dörren O_o

Nervös x 15984714!
Håller på och budar på en lägenhet, det är inte bra för nerverna.

Nu ringde jag hyresvärden angående grannarna i lördags. Egentligen brukar jag inte bry mig när man har mer eller mindre spelning (keyboard, sång m.m) klockan mitt i natten jättehögt så får de faktiskt skylla sig själva. Jag skulle kanske inte ringt OM de nu inte valde att skrikprata efteråt och ibland verkligen skrika ut WHOOOOOPPA.
Tog mig månader (närmare mer än året) att få normal rytm på dygnet (vaken dagtid, sova nattetid) och det krävdes det där lilla för att min sömn är rubbad IGEN.. :(

I första hand när det bara är en budgivare kvar men om säljaren inte är nöjd kan ju dom vilja ha ytterligare visningar och så.

kl

Är kluven......blivit erbjuden en liten 8 månaders tik, liten rädd sak med tviveluppväxt....:cautious: ska jag eller ska jag inte? :nailbiting:

Åh vad svårt val!

Jag har haft en sängdag :)
Inte ofta det händer men idag fick det bli så.
Nu ska jag laga mat

sånt brukar vara skönt för själ och kropp ibland :) Var min plan med men det blev inte riktigt så....

Ja det är ett svårt val, jag föll dom en fura för henne :love: men å andra sidan vill jag inte ta på mig för mycket heller. Hon är min om jag vill ha henne. Jag behöver bara hämta henne i skåne....har ju funderat på en till ett tag men inte riktigt funnit det jag vill ha...

VV måste verkligen skaffa mörkläggningsgardiner för idag har en strålande sol lyst in i rummet! Inte så lätt att sova då :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 413
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈