Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV: Behöver komma på något intressant att göra en kort presentation om:arghh:

Har dragit ut en tand idag, den satt rätt hårt så tdl fick bända, borra och knäcka en massa. Mina käkleder blev inte glada.
De sa att jag var jätteduktig. :D :laugh:

Linda det där lät väldigt okul och jag är inte ens rädd för tandis.

VV braaa att man har koll på att man kanske ska ha ett eukort från försäkringskassan utifall att något skulle hända och man måste uppsöka sjukvård... Nåja jag har iag hittat pappret från hemförsäkringen som jag ska ha med mig ifall jag blir sjuk och kollat så att den täcker för skidåkning :)

Kl
Det kom över mig när jag satt och red i kväll, jag ångrar inte beslutet om aborten men visst önskar jag att det blivit annorlunda. Tänk om jag kommer vara både barn och karllös resten av livet? Förstår inte riktigt hur jag någonsin ska kunna lita på en man igen . . .

kl

Det är -10 ute snöar för fullt och svinkallt :D Härligt :up:

jag har ju samma problem emma :(

med tanke på hur jag blivit behandlad av karlar under alla år. Jag vågar inte ens lita på de som verkar bra.
Evig singel tror jag :/ tur att jag fick min älskade dotter iaf. annars vette sjutton

Nu begraver jag mig.
Måste överklaga soc beslut IGEN.
Orkar inte.
Mitt hjärta krånglar igen pga stressen suck...

*kram*

Ska ute till stallet nu. Inte så sugen men blir nog bättre bara jag kommer igång.

Det gör knappt ont alls idag :eek: Mest när jag gapar. Behöver inte ens ta värktabletter.

Usch vad dom verkar krångla för dig :( En stor kram just till dig :)

kl
What we want and what we need is not the same thing...

Senast ändrad:

tack emma.. jag är totalt uppgiven nu...
jag vet att jag får rätt när jag överklagar men vad faaan att det ens ska behövas.

Tack!!
Provade att äta och nu mår jag illa..
Suck..
Måste nog skynda på läkartiden i alla fall.

Det där är så konstigt? Dom flesta man hör prata om läkartider får vänta och vänta och vänta.

För mig smackar det bara in undersökningar och remisser och snabbt som attan går det, spelar ingen roll vad det handlar om. Jag får nya tider på nolltid. Och så har det alltid varit.

denna är ju för magen, hjärtat får jag åka till min läkare på annat sjukhus för.
På våran vct finns bara en fast anställd läkare så de vet eg aldrig hur många läkare de har.
Den fast anställda undviker de flesta som pesten :)
Han skrev ut 1050 sömntabletter till mig :)
Men bara ett uttag på astmamed och levaxin?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 413
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka