Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Det är samma för mig, har olika läkare för olika ändamål, även om jag har i stort sett samma på vårdcentralen. Eller ja, kanske inte eftersom jag är inne på fjärde där, men min förra kommer tillbaka i april. Fast det spelar ingen roll tydligen, det går ändå snabbt.

Nu är de tydligen inne på de som hade tid i oktober/november så man får inte ha bråttom :)

Jag är så glad över det lilla att kunna hälla upp saft eller mjölk från kylskåpet och dricka utan att det ilar eller spränger!!
Mitt i allt jävla elände hittar man små ljuspunkter!
Att jag bara är veckor från vräkning får jag ta itu med när överklagan gått igenom hos soc.

Jag har sökt ett jobb jag verkligen verkligen vill ha.
Ska ringa på det imorrn med så de får en röst till ansökan.
Hoppas inte alltför många sökt det nu.
Inget lärarjobb nu utan ett annat

Precis så, mitt i allt elände så finns ljuspunkter, stanna upp och njut även om dom är små :)

Det låter inget vidare, håller tummarna för jobbet och att det löser sig med soc.
Du kan ju inte bli vräkt hursomhelst när du har barn?

Jag är så glad över det lilla att kunna hälla upp saft eller mjölk från kylskåpet och dricka utan att det ilar eller spränger!!
Mitt i allt jävla elände hittar man små ljuspunkter!
Att jag bara är veckor från vräkning får jag ta itu med när överklagan gått igenom hos soc.

Vräkning??? Men herregud vad ska då hända med dig!!!

Sonic, jag hoppas att det ska lösa sig med soc!

VV kul att ryggen satt igång och börjat spöka igen lagom till skidsemestern, nåja om jag gör mina övningar och är rädd om den så kanske det inte blir värre. Håll tummarna!

Vet inte hur sånt går till?
Det hade varit skönt att kunna få slappna av nån gång.
Jag behöver eg vara sjukskriven men som det är nu går det ju inte då jag bara får 6000 - skatt i sjukpenning.
Hade jag inte haft dottern hade jag nog gett upp för länge sen..

Precis vad jag skulle föreslå! Personligt ombud är bra! :)
Vv: gillar INTE nya kuratorn/ledaren för färdighetsträningen! Bitch! :mad:
Som tur är så är psykologen/andra ledaren bra, och förhoppningsvis så kommer kontaktpersonen jag ska träffa nästa vecka (som ska vara som stöd för mig under denna tid, eftersom jag inte kommer ha någon psykolog) vara lika gullig som hon lät i telefonen, då kan det nog bli bra ändå :)

Vv 2: jag hittade jackan med stort J igår:
Lagom lång
Lagom stor
Päls/dunfri
Vatten/vindtät
...och med rosa detaljer på! :D
Dessutom 15% rabatt, från redan nedsatt pris! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 413
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V