Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Han var inte ens glad när jag tog in honom! Han var verkligen förbannad idag!:nailbiting:

*KL*
Har varit på kurs i avancerad foxtrot idag. Öm lite här och där, men kul är det.
Mera i morgon. Nu ska vi strax iväg på dans....

Haft syrran på besök och hjälpt henne blondera håret. Blev tyvärr inte riktigt jämt pga tjockt hår och för lite blondering.

Spelade lite Rayman på Wiit med:)

Haft syrran på besök och hjälpt henne blondera håret. Blev tyvärr inte riktigt jämt pga tjockt hår och för lite blondering.

Spelade lite Rayman på Wiit med:)

Rayman! :love:
Vi har det på PS3 - helt underbart spel! :love:

VV: Jag är fan inte glad för något...Mimikry släpper ny skiva under våren - egentligen borde jag hoppa och studsa av glädje, med tanke på hur mycket de betyder för mig, men icke! :cry:
Och sambon har fått jobb - men jag är inte ens glad för det...och det gör så jäkla ont!
Vad fan är det som händer?
Jag bryr mig inte ens om att (fd) "bästa" vännen inte bryr sig ett skit om mig längre.

Är bara totalt likgiltig!! :eek:

Ja det är superkul och särskilt när man spelar två eller fler:D
Börjar närma oss slutet med, blir sugen på ett Wii u och nya Rayman men kommer dröja innan jag kan ha råd med ett sånt.

Hoppas du hittar nåt som du kan glädjas åt snart:) Att sambon fått jobb lät ju bra.

Fast jag fattar ingenting, bara fjantar efter sambon när han spelar, klarar inga banor själv (bortsett från de allra, allra enklaste) Har ingen spelkänsla alls :rofl:

Ja, det är verkligen superbra att han fått jobb - och JAG tror att han kommer klara det alldeles utmärkt, men om inte han tror på det själv så ger han upp ganska snart och känner sig värdelös, slutar och så...blir det inte bra :(

Dessutom kommer han inte ha pengar denna månad, typ, och jag har inte råd att ta allting själv, jag VET att det löser sig - men pengar/ekonomi är det absolut värsta jag vet!! :(

Senast ändrad:

Jag:
..."och så kom ortopeden där med Jättesprutan Hubert!"
Sedan skrattade vi så tårarna rann! :rofl:
...men jag har hört ett liknande uttryck någonstans. ..?

Kommer inte ihåg nåt sånt men :)
Jag ska försöka sova lite nu.
Imorrn ska vi på betald semester jag och dotra.
Blir lite skidåkning igen.
Tacksam för vänner man har ibland.
När vi kommer hem igen är det möte efter möte efter möte..

*knapp*'

score!
två ragg på g.. träffar den ena imorgon troligen (pratat ett tag på nätet)
och den andra smsade nu och vill så gärna ses igen :)

det går bra nu :P

Kl
Har verkligen sjukt ont i handleder o och fotleder och är iskall i dom sen tre dagar tillbaka och det blir bara värre för var dag :cautious: fattar ingenting O_o

Kollade bildtråden på gnägg förut och hittade en snygging så skissat lite idag :D
Men nu hittar jag inte vilken sida hästen är på eller vem ägaren är. Är ju massa bilder utlagda där.

Kollade bildtråden på gnägg förut och hittade en snygging så skissat lite idag :D
Men nu hittar jag inte vilken sida hästen är på eller vem ägaren är. Är ju massa bilder utlagda där.

Lägg ut bilden i tråden och fråga? :idea:
Grymt fin för övrigt! Vad duktig du är! :)

VV: zumba med ond axel = inte att rekommendera :cool:

Tack:)

Jag har lagt ut den i bildtråden men den tråden är ju 7 mil lång så inte lätt att hitta rätt.

Hem till fläsk och löksås och Ponnyakuten nu:d

Kl
Konstigt det där, hästen behövde täcke, hästen fick täcke :up: och matte prioriterade bort sig själv. Nu behöver matte massage för kroppen inte ska kapsejsa men då träder det dåliga samvetet in och jag blir plötsligt sjukt snål :o egenvärde?! :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 012
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte