Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Grattis på din dag!
0018.gif

Tack för de nya grattishälsningarna!

VV dags att sova, och imorgon försöka vända dygnet på nolltid. Nåja, det som inte dödar det härdar! :)

Tack för de nya grattishälsningarna!

VV dags att sova, och imorgon försöka vända dygnet på nolltid. Nåja, det som inte dödar det härdar! :)
Trevligt att man blir totalignorerad av hundägaren.
Han har läst meddelandet men inte ett ljud.
Nåja...
Jag kan låta bli att svara jag med

Nu ska jag snart till tandläkaren.
Kommer dö :)
Klarar ju inte smärta så bra just nu

Hoppas det går bra hos tandläkaren! Själv är jag bättre nu, men jag var inte att leka med inatt. Tur det inte kom någon bandit eller nåt...

Skönt att du mår lite bättre i dag Fraggel :)

Lycka till Sonic det går nog bra ska du se :)
Den där hundägaren däremot verkar vara en riktigt respektlös energitjuv :cautious:

vv:
Trött & frusen, solen lyser, ca - 2 ,snön ligger fint men det blåser f*n svinkallt ute :eek:

Skönt att du mår lite bättre i dag Fraggel :)

Lycka till Sonic det går nog bra ska du se :)
Den där hundägaren däremot verkar vara en riktigt respektlös energitjuv :cautious:

vv:
Trött & frusen, solen lyser, ca - 2 ,snön ligger fint men det blåser f*n svinkallt ute :eek:
Jodå jag skickade ett sms till honom och då ringde han 07 i morse.
Jag är ju sån så jag bryr mig om folk och det är respektlöst att göra som han gjorde med hans historia
Länge sen han sket i att ringa så här också.
Men nu skiter jag i det.
Jag måste fokusera på mig och min dotter nu.
Avskyr att umgås med folk på enbart deras villkor.

Har idag varit och shoppat kläder på rean.. Jag som inte skulle köpa mer kläder.. har ju redan så mkt... men kunde inte låta bli. En lila klänning och vinröd topp blev det.

Snacka om upplevelse!!
Två tänder lagade och visserligen väl bedövat men jag skakade och fick kramp i ryggen.
En är lagad tillfälligt och den andra är ok.
Sen ska jag dit för bedömning av resten av tänderna

kl

VV: Slog en kille i klassen på käften idag!:o Han var helt oberäknelig och slog till mig rakt över örat när jag stod vänd bort från honom! Blev så jävla arg att jag bitch-slapade honom med baksidan av handen!

Vv: mår fortfarande inte bra.
Yr/trött i huvudet, skakis, hjärtklappning lite då och då, ont i kroppen och en klump i halsen som vägrar försvinna.
Skulle gissa på att det fortfarande är sviterna efter lördagens bravader, men blir det inte bättre så får jag kanske kolla upp det.
Blä.

Men då,du måste vara rädd om dig.
Bedövningen börjar släppa så nu gör det ont :(

VV:
Blörgh, bwah, gah, PACKA NED DIG I EN FÖRBENAD SILLBURK OCH ÅTERKOM NÄR DU HAR LÄRT DIG TÄNKA.

Klart, slut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 413
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka