Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

För helskotta, har varit vaken sen 5.
3 hela timmars sömn.
Orkar inte!!

VV har snurrat runt som en galning och drömt massor inatt, börjar bli trött på att inte kunna sova bra om nätterna :(

391.jpg

Samma vovve som på min avatar! :)

111.jpg

:love::love::love:

Behöver 8000kr NU så jag kan köpa Prinsen, en ponny jag lärde känna när han var 6månader...

*mutter*

Jag har varit till en minneslund och tänt ljus för en internetkompis som dog för några år sen.

Hoppas att du kan köpa honom!

kl

VV: Ska iväg till min fd arbetsplats nu! Ska bli kul att se hur stor lillhingsten har blivit:love:

Kl
Insåg i dag att jag faktiskt är kvitt min depression :banana:

Åh blir knäpp på detta letande:crazy:
Skulle ta fram mina gröna leggings men hittar dom inte. Varit och rotat överallt nu. Sist härjade jag om mina skisspennor som låg ute i vedbon. Phuu:banghead:

VV imorgon är det dags att ställa klockan igen för och ta sig till jobbet, nåja den 24e så drar jag på en veckas semester :)

Eg är han inte så snygg för att vara connemara men han har ett hjärta av guld :love:

Ev löser det sig så jag kan köpa honom och surtany får ett nytt bra hem i krokarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka