Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

VV efter att ha sett den 5e filmen om Harry Potter är det nog dags att krypa ner i sängen och sova på funderingarna om bilköp :)

Nytt sök i morgon. ..Idag var det jättebökig Skallgång i vår grupp. ...10 personer åt olika håll med en ung gruppledare som känner killen vi söker...
När jag var nästan hemma såg jag en grupp precis framför mig, och gruppledaren bakom :p
Hoppas att vi hittar honom snart! ! :(

För något år sedan fiskade de upp en man ur fyrisån, jag visste vem det var, men det framgick aldrig vad som hänt.
Idag fick jag veta att det var självmord :cry:

Sova vore skönt ju. Dotra kom smygandes och la sig i min säng förut och nu ligger hon med huvudet mot min rygg och jag ligger på sängkanten :)

Undrar jag med????
Laxen är i ugnen.
Vi ska äta om en stund. Sen får vi se. Ska försöka slita dottern från Sims en stund :)

Jag är så fruktansvärt arg, ledsen och besviken!
Så för att inte tänka för mycket har jag tillbringat ungefär 15 timmar sedan i torsdags med missing people för att leta efter en person.
Där är det i alla fall uppskattat att man anstränger sig - allt annat får man ju bara skit för! :mad::cry:

Senast ändrad:

Kram till dig :)

Själv har jag tillbringat mycket tid med min kära dotter :)
Fast just nu sitter hon och en kompis i vardagsrummet och äter godis :)

kl

För första gången denna vecka har jag lyckats fått i mig en hel portion mat. Fy för ångest. :(

vv: Jag och kisse överlevde badet :crazy: semilånghåringen tyckte det var en bra idé att skita ner sig så bad blev tvunget. Jag har eldat i allt som går att elda i, är väldigt pjåskig med mina pälsklingar så hon får ju inte frysa :o vilket nu resulterat i att jag den extremt frusna människan håller på att svettas ihjäl. Det är väl mitt straff för badet... :cautious:

Jag var snäll mot henne den här gången och tog ingen bild på hennes förnedring :D

Vv: det stör, ett missat okänt nummer , sen ett samtal från okänt nummer med en människa som presenterar sig som Rasmus och söker mig. Frågar varför och svaret blir privatekonomi. Sitter på hästryggen och svara snabbt att jag inte är intresserad och lägger på. . . Men det stör mig för mig veterligen har aldrig någon försäljare eller annat ringt mig om min ekonomi på privat nummer? :cautious:

vv: Jag och kisse överlevde badet :crazy: semilånghåringen tyckte det var en bra idé att skita ner sig så bad blev tvunget. Jag har eldat i allt som går att elda i, är väldigt pjåskig med mina pälsklingar så hon får ju inte frysa :o vilket nu resulterat i att jag den extremt frusna människan håller på att svettas ihjäl. Det är väl mitt straff för badet... :cautious:

Jag var snäll mot henne den här gången och tog ingen bild på hennes förnedring :D

Haha har en senigare här hemma, kan se det framför mig :D

Roar mig med att läsa denna tråden. Har vänt på dygnet nu under julledigheten. Det är ju härligare att vara uppe på natten!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Steve Haworth (google it) kommer till Sverige i år, här ska fan i mig skaffas inplantat :D:D:D:D:D:D:D

*dansa glädjedans*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 024
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka