Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Det är inte särskilt troligt rent kalendermässigt.

Men något konstigt är det.

Har fullt utslag på Äl-test och det har jag bara haft när jag varit gravid. Men det stämmer inte rent tidsmässigt så troligen har LH fått spader...

Ja det löser sig på det ena eller andra viset.

Men hu vad jag avskyr att må illa!

Ska försöka sova nu och se hur det ser ut imorgon bitti...

Kl

Känner mig lite irriterad :mad: äntligen klarar sig kattungen så jag kan få sova en hel natt , och så kan jag inte sova fastän jag är dödstrött:banghead:

Senast ändrad:

Samma här..
Går liksom inte och jag har en massa samtal att ringa nu på morgonen

*KL*

Jag lyckades lura BBCs hemsida att jag sitter i UK, så nu har jag sett Sherlock säsong 3, episod 1. :)

Fasiken, kan få en lägenhet trots alla min problem sol är större än den jag har men 1200kr billigare och all el ingår.
Men den ligger tre mil åt fel håll :(

Det är nog ägg för ett helt fotbollslag som är på väg att spränga sig ut ur sina blåsor. För så känns det just nu iaf :crazy: :meh:

Stör mig idag på denna jäkla statusjakt. Man ska ha en flashig bil, nytt kök, flashig husvagn helst husbil, men sen att det egentligen är banken som äger det spelar ingen roll. En annan har ingen flashig bil, nytt kök och vägrar husvagnsliv då är man dum i bollen.

Fick idag sagt att jag är bortskämd för jag har en nu dator som mamma "köpt" åt mig. För hela 8000.

Ehm, jag hade inte råd att köpa en dator sådär när min förra gick sönder.
Mamma var snäll nog och hjälpte mig genom att stå på datorn så jag kan betala med avbetalning..

Det är väl knappast till att vara bortskämd när man får betala för sakerna själv? O_o

Haha en del är avundsjuka för allt astronaut.
En del tom på dotras beg dator

Fy för folk!

VV: Tänkte gått på Bodybalance (trots 1,5 timme på gymmet på fm) men det blir nödsök med MPS istället...:up:

Såg den efterlysningen, hoppas allt är ok med honom och att ni hittar honom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025