Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

kl

VV: Det blir och äta mindre när man är hemma i Tyskland igen. Nåja. Väger i alla fall under 52 kilo!

kl

VV: Det blir och äta mindre när man är hemma i Tyskland igen. Nåja. Väger i alla fall under 52 kilo!

52kg :eek: Människa hur lång är du?O_o Relaterar till mig själv, 170 och knappt 59kg och skulle gärna ha några kilon till.....

kl

vv: trivs inte, för mycket ljud och värre blir det när dom tar ner häcken utanför mot vägen nu:mad:....hur fasen kopplar man bort alla ljud?:crazy:

vet vad jag behöver,vägen dit, men inte hur jag ska göra det .......

Fick med posten i dag ett brev skrivet den 19/12 om att dom inte kunde se något konstigt på endokrin med mina värden och att man kunde följa upp det hela om 6 månader med blodprov på vc. Detta skrivet av ST läkare som konsulterat överläkaren.

Fick ett brev till där överläkaren (samma som ovan) skrivet den 2/1 , kallar mig till edokrinmottagningen om en månad med provtagning innan.

Känner mig plötsligt oroad....:cautious: Bra att jag får komma dit men varför velar dom? har dom upptäckt något nytt? känns som så men jag kanske inbillar mig ?:cautious:

Senast ändrad:

VV kanske börjar bli dags att ringa och se vart pappa har tagit vägen, så här lång tid brukar det inte ta att köra hit från hans.

Nog ingen fara, men bra att de kollar upp :)

Vv satan vad svårt det är att få tag i folk när det är klämdagar

Samma här! :eek:

VV: var heeelt slut när vi var färdiga med skallgången (typ 4 timmar, plus att jag gick dit) igår - men missade så klart bussen med några minuter - så jag fick gå hemåt också.

Dock hann en buss ikapp mig hpl innan jag var hemma så jag frågade lite snällt om jag fick åka med - och det fick jag, han var så himla trevlig! :love:

lil-sis, om du vet/får veta vem som körde nian 22.30 igår så hälsa honom från mig! Jag har sällan varit så tacksam mot en busschaufför tidigare, och då är jag ändå väldigt tacksam för att ni finns! :love:

...och nu fick jag SMS om ny skallgång ikväll...jippie...men jag får sällskap av en vän i alla fall...och förmodligen några till :p

Inget bra alls :(

vv: Har nu köpt (dyrt) medlemskap i ett lokalt gym (Falun) så nu jädrar ska det bli muskler! :D

Blä för aulor med obekväma stolar. Har ont på riktigt efter sisådär 5 timmars föreläsning dock med pauser, men efter trettio minuter igen i stolen gjordet aj aj aj aj.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka