Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

...urk! :eek:

VV:
15 timmars promenad börjar ge resultat...åt fel håll.
Tyfusan vad ont jag har! Tycker grabben kan dyka upp snart! :(

Har städat undan lite julsaker, dukar ngr tomtar och en stjärna. De andra stjärnorna tas nog ner i veckan.
Nu blir det soffan en stund innan stallet.

vv: Är lite nöjd med mitt nya mobila bredband, det har bra hastighet jämfört med vad som utlovats. ÄNTLIGEN slipper jag Glocalnet! :p

kl

VV: Fick min mens på överraskning igår. Räknade inte alls med det. Har haft noll matlust också! Så lite som jag väger nu har jag inte vägt sen jag var typ 12!

Året har bara börjat! 360 dagar kvar som kan få dig att ändra din uppfattning om 2014!:D

Jag klippte håret på mig själv igår och det blev jättebra. :)
Annars är det lite svajigt med måendet, vet inte om jag mår bra eller dåligt. :(
Kokar pasta, ska äta det med körsbärstomater och fetaost.

Jag också, har bara ett frysfack som dessutom behöver avfrostas, där är tjockt med is.

Har ätit rådjurs sadel med rotfruktsgratäng, det var gott även fast köttet har rätt tydlig viltsmak.
Slappar framför tv och kollar Bond nu.

Oj en sadel, låter väääldigt segt :eek: som är till ett rådjur?? Ah, du bor i en trollskog! :idea:

Eller så menar du rådjurssadel ;) Sorry, kan inte låta bli :o

På torsdag kommer jag förhoppningsvis få träffa min favvo- schäfer :bump:
Han är exakt som Edwind i temperamentet (fast ungefär 15 ggr större :p och otroligt skärpt när han är i tjänst, förstås!)

Hundar är bäst :

Sista dagen jag ringde. Nu är det upp till den personen att höra av sig.
Jag orkar inte gå runt och vänta.
Om tre veckor är det meningen att vi ska på minisemester (ej jag som betalar)
Men om personen skiter i att höra av sig kanske jag ska ställa in så personen kan ta med sig nån annan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka