Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
VV: Fick min mens på överraskning igår. Räknade inte alls med det. Har haft noll matlust också! Så lite som jag väger nu har jag inte vägt sen jag var typ 12!
Jag klippte håret på mig själv igår och det blev jättebra.
Annars är det lite svajigt med måendet, vet inte om jag mår bra eller dåligt.
Kokar pasta, ska äta det med körsbärstomater och fetaost.
På torsdag kommer jag förhoppningsvis få träffa min favvo- schäfer
Han är exakt som Edwind i temperamentet (fast ungefär 15 ggr större och otroligt skärpt när han är i tjänst, förstås!)
Sista dagen jag ringde. Nu är det upp till den personen att höra av sig.
Jag orkar inte gå runt och vänta.
Om tre veckor är det meningen att vi ska på minisemester (ej jag som betalar)
Men om personen skiter i att höra av sig kanske jag ska ställa in så personen kan ta med sig nån annan.
Hundavel & Ras Om det främst ska vara en hund för dottern så skulle jag kika på dvärg- och mellanpudel eller en Löwchen. Pudeln kan ni teddyklippa så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.