Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så jäkla sexig i blått hår just nu.
Hoppas bara hela håret blir blont, har så jäkla tjockt hår och nu när det är lite längd på det så .
Gjorde ju av med två förpackningar xtrablond på kort hår
Nja helt nöjd är jag inte, hade velat ha det mer vitt, men håret pallar inte mer blondering nu så får stå ut så här
Det blir alldeles torrt och sprött trots att jag klippte bort en massa i fredags
Bokat hotellboende idag! Kompisen och jag ska gå på dansbandsgala och även om det inte är långt bort så ska det bli skönt att bo på hotell och inte behöva tänka på att åka hem mitt i natten!
Trött och matt.
Första dagen på jobbet utan arbetskamrater. Min kollega har slutat och jag är helt ensam på arbetsplatsen, med 30 elever. Idag var det kämpigt, så många som behövde hjälp.
Simmade för att rensa knoppen och handlade efteråt. Kl. 19 hade stora Coop slut på mjölk
VV ska på knytkalas ikväll med min syster och hennes kille, min uppgift var att fixa sås och snacks. Med tanke på hur mycket det svider i mitt ansikte efter att jag kliat i det med chili på händerna blir det nog lite sting i såsen
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.