Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Lät som en bra pryl:)

Själv är jag nöjd med min iPad mini som jag efter låång väntan fick efter köp på Tradera.

Så jäkla sexig i blått hår just nu.
Hoppas bara hela håret blir blont, har så jäkla tjockt hår och nu när det är lite längd på det så .
Gjorde ju av med två förpackningar xtrablond på kort hår :)

Förbaskade blondering som inte funkar som den ska.
Får se om jag måste köra en tredje vänd

Nja helt nöjd är jag inte, hade velat ha det mer vitt, men håret pallar inte mer blondering nu så får stå ut så här :)
Det blir alldeles torrt och sprött trots att jag klippte bort en massa i fredags :(

Kaffe är riktigt gott...
Mörkt ute redan och jag borde åka till affären.
Men tar nog det imorrn, är inget akut så ändå

Haha med tanke på hur håret reagerade på blonderingen får nog rosa vänta haha :)
Förresten kommer en kompis på fb dö om jag har rosa i håret haha

KL

Bokat hotellboende idag! Kompisen och jag ska gå på dansbandsgala och även om det inte är långt bort så ska det bli skönt att bo på hotell och inte behöva tänka på att åka hem mitt i natten!

kl

VV: Vill dricka kaffe, men då kan jag inte sova ikväll.
VV1: Orkar inte med nyårsafton.

Trött och ont i huvudet. Kommer inte sova så bra inatt heller.
Så jäkla mycket skit som far runt i huvudet :(

Trött och matt.
Första dagen på jobbet utan arbetskamrater. Min kollega har slutat och jag är helt ensam på arbetsplatsen, med 30 elever. Idag var det kämpigt, så många som behövde hjälp.

Simmade för att rensa knoppen och handlade efteråt. Kl. 19 hade stora Coop slut på mjölk :)

Gott nytt år till alla här i tråden! :)

VV ska på knytkalas ikväll med min syster och hennes kille, min uppgift var att fixa sås och snacks. Med tanke på hur mycket det svider i mitt ansikte efter att jag kliat i det med chili på händerna blir det nog lite sting i såsen ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka