Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Skönt!

kl

VV:Har precis skypeat och nu kollar jag på en riktigt fin version av Rövarsången:love:

Vv: tydligen upphörde spärren på telefon och efter 2,5 månads tysthet från mig och tyst från honom pga spärren trillade det ner ett sms . . ." Mellandags erbjudande. ...om jag får 2500 innan nyår så är vi kvitt sen."
Har åter spärrat hans nummer. . . Och jag är inte skyldig honom en spänn! Kan inte karln bara gå vidare? :cautious:

Just sett andra bilolyckan på bara några dagar!
Förra gången var det en bil som kastsdes kors och tvärs över hela vägen - föraren oskadd trots tillknycklad bil...
Nu en bil som körde på en annan bakifrån i rondell...detta såg jag dock på avstånd - förra olyckan hände precis framför oss... :cry:

Otäckt i trafiken! Men samtidigt är jag inte förvånad att det sker olyckor. En del kör verkligen med ett stort risktagande hela tiden. Jag har ca 12 km till mitt arbete och det är mer än ofta jag möter bilar på fel sida av vägen, ser galna omkörningar där det är väldigt dålig sikt.

Vilken karl..
Måste nämna en sak. Skickar han med dolt nr kan han kringgå spärren.

Är du säker?
För jag skickade till dotterns pappa när han inte svarade.

Du kan givetvis skicka men numret syns hos mottagaren

VV ibland önskar jag att jag vann på lotto/triss eller dylikt så jag kunde ta tag i att få släktgården i beboeligt skick.

Jag ser hans nummer, har aldrig varit med om att man kan skicka anonymt. Ringa vet jag men inga konstiga samtal har jag fått i alla fall.

Vv försöker få mina kaniner att rejsa lite inne, men de är svårflörtade idag :)

Kl

Bytte stall igår och det känns så himla bra!!! :banana:

Har efter tjat från syrran letat fram skissblock och pennor och tecknat av Snobben, syrrans hund:D
Blev faktiskt skapligt nöjd över resultatet är ju trots allt 100 år sen jag tecknade:D
Hoppas nu syrran uppskattar teckningen.

Drabbades av köplust och skaffade en Asus Transformer book. PC och surfplatta i ett.

Nu behöver jag inte ha centimetertjocka buntar med handlingar med mig när jag reser. Och behöver inte släpa på tunga laptopar på tåget.

Tror det blir roligt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka