Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Fy faan vad jag är trött på pendeltågstiggare! De kliver in i min sfär där jag vill vara ifred! :rage:

Det är nog två år sedan jag skrev i en vv-tråd men nu har jag fått för mycket tid igen ;)

Är också hungrig men väntar in sambon.

Usch och fy och tvi och blä!
Systersonens hjärta stannade idag, min älskade lilla 4 åriga lillgris :love: Tack o lov skedde det på sjukhuset så de fick igång han snabbt igen.. men BLÄ!!

Är det bara jag som HATAR att göra matlådor? :o Jag utför alla à dra hushållsgöromål utan problem men när det är dags att duka av och skrapa ner maten som blev kvar så försvinner jag ut ur rummet. Alla har ju sina grejjer, som tex att hata dammsuga, diska osv. Min sambo garvar åt mig att jag har sådan aversion mot att göra matlådor :D
Duka av utan rester är inga problem alls.

Idag är jag trött, sover oroligt och funderar på framtiden...herregud..

Kl
Tillbringat dagen med bästa vännen och hennes lilla shettis med kolik, han blev inte bättre trots alla möjliga insatser och fick i kväll somna in :cry:
Vila i frid lilla Habbe!
I förrgårskväll fick även hennes ena kisse somna in efter en kort tid sjukdom :(

Tufft. . . :(

Nej vad otäckt!:eek: Vad hände?!

Han skulle genomgå ett otroligt enkelt ingrepp, ett så pass enkelt ingrepp att det idag inte egentligen utförs på sjukhus utan enbart på speciella öronklinker. Men p.g.a. hans problematik så var det tvunget att ske på sjukhuset.

Vad jag förstod det som var att SEGT slem täppte till = han kunde inte andas = resulterade i slutändan i hjärtstopp. De fick igång allt och sög upp allt slem, först kom tjockt vitt slem sedan såg det normalt ut. Han repade sig dock otroligt snabbt och levde rövare igår (på sjukhuset då de fick stanna över natten) och är idag hemma.

Kl
Tillbringat dagen med bästa vännen och hennes lilla shettis med kolik, han blev inte bättre trots alla möjliga insatser och fick i kväll somna in :cry:
Vila i frid lilla Habbe!
I förrgårskväll fick även hennes ena kisse somna in efter en kort tid sjukdom :(

Tufft. . . :(

Fy vad tråkigt :( Förlora två styckna på så kort tid. Hoppas hon inte går helt under :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat