Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Har ont lite överallt, men det är stressen som talar.
Bra att det hände, men totalt oväntat och totalkaos i hjärnan..

kl
Min son har första flickvännen över, det känns ovant :)

Huvudvärk de lux men ingen hemgång än på ett par timmar...sitter dessutom i en traktor ute på ett gärde så jag har varken vatten eller alvedon.

Varit och handlat, har suttit i telefonsamtal hela dagen. Har lite mer kunskap nu, men många frågor kvar att få svar på

Kram Sonic!

I dag är det dax :devil: Katter i all ära :love: men hormonstinna katter är inget roliga alls så i dag är det kastrering för lilla Luna som gäller !:D

Kissen är nu hemma, med tratt och är inte speciellt nöjd för tillfället. Matte är dock supernöjd :D

Jag fick ett jobb i dag! :banana: Visserligen på timmar, men ett jobb! Är så larvigt glad! :D

Tur för snart ska jag åka och köpa hästfoder och bli så där larvigt pank oxå medan jag tyst mumlar mantrat: Jag älskar verkligen mina hästar, bättre tider kommer :meh:;)

kl

VV: Herregud. Över 20 grader och jag är inte van vid värme längre så jag svettas bort!

Grattis Emma!!!

Själv brottas jag med att försöka få in en intervju mitt allt kaos.
Borde plocka ner utemöblerna i förrådet, men ja... Känner mig sådär sugen på det.

Jag vill oxå vara aktivist för WWF!! Men hur försörjer man en familj då??

Varför tar alla givet att man älskat sitt barns far en gång i tiden?? Det behöver inte alls vara fallet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat