Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Varför tar alla givet att man älskat sitt barns far en gång i tiden?? Det behöver inte alls vara fallet

Fast... hmm... varför skaffar man barn tillsammans med någon man inte älskar? Varför bildar man familj med någon man inte älskar och varför binder man sig för alltid vid någon man inte älskar?

Även om man inte längre har ett liv tillsammans med barnets far, så kommer man aldrig helt ifrån varandra iom att man har ett barn tillsammans. Så varför skaffar man barn med någon man inte älskar?

Det undrar jag också... I och för sig känner jag en man som har ett barn. Mamman ville ha ett barn, men inte en man. När barnet föddes stack hon. End of story.

kl

VV: Tur att jag hinner få mina underlag för försäkring till på måndag!:nailbiting:

Det undrar jag också... I och för sig känner jag en man som har ett barn. Mamman ville ha ett barn, men inte en man. När barnet föddes stack hon. End of story.

Inte konstigt att världen ser ut som den gör... :(

Alltså när jag väl fattade att jag var gravid var jag i slutet av första trimestern.
Sen har jag nån konstig moraluppfattning att barnet ska ha sin pappa så jag gav det en chans.
Tyvärr lite väl länge, men man blir bekväm i att ha två inkomster och jag pluggade under större delen av tiden.
Sen att det nu blivit som det är, det kunde jag inte föreställa mig.

Jag vet att sånt är svårt att förstå, men med min relationsbakgrund så visste jag inte vad normalt innebär och hur det känns tt vara kär.
Så allt blev galet.
Nu är jag lite smartare och kan åtminstone säga ifrån och vet vd jag vill.
Om bara livet ville vara snällt mot vår lilla familj nån gång

Tröttsamt att vara förkyld.. Har ingen ork eller lust till nåt alls ju

En stor kram till dig Sonic! Livet blir inte alltid som har tänkt sig med det man har i bagaget,tidigare erfarenheter kan verkligen ställa till det i nutida relationer om vad man tror hur det "ska" vara, antingen får man försöka göra om och göra rätt eller försöka göra det bästa man kan i den situationen man befinner sig i. Du är en kämpe!

VV: Det går bra på nya jobbet :),men tyngden av att det saknas pengar nu är gigantisk och jag skulle verkligen behöva tjäna snabba pengar snabbt, men har ingen som helst aning om hur när jag inget har att sälja av värde:o :crazy: Ååååå jag verkligen avskyr pengar :banghead:

Samma här :(
Skulle behöva jobba, men allt skit som händer nu tar knäcken på en

vv: Är det bara jag som tycker Googles doodle idag var riktigt kul och väldigt söt? :D

Mitt rekord (på mobilen) är 114 :p:p

på googles startsida kan man slå på en pinata och så får man poäng beroende på hur många godisar som ramlar ut!:p

kl

"Den misstänkta förnekar på alla punkter misshandel i form av hot och slag m.m.

Förundersökningen läggs ner i brist på bevis."

Men tack då, vad mycket jag var värd då :( varför ska man ens gå igenom helvetet att anmäla när karln göra precis vad som faller han in och ändå ha ryggen fri.....fan :cry:

Nej :( fick brevet med posten i dag, läste det i kväll så nu sitter jag här med rinnande tårar och förbannar livet en aningen :rage:, känns förjävligt rent ut sagt :(

Mardrömmar om att vara jagad hela natten, vaknade av mina "underbara" (NOT!) grannar helt förstörd med en stor portion ångest ;( Känns som att stå fastkedjad utan möjlighet att ta sig loss, kämpar och kämpar men kommer ingenstans....ekonomin och så det här.....och allt som har hänt....ibland vill jag bara lägga mig ner och ge upp.....kommer det någonsin bli bra? :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat