Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Yr i mössan hela natten, dottern hade svårt att somna och somnade vid 04 i natt.
Så trött så jag dör, men hon får sova en stund till

Har en sagolikt god, hemgjord, chokladmousse i mitt kylskåp (blandade toblerone, vit choklad och mörk choklad).
Funderar på att glömma den hemma nu när svärmor bjuder på lunch och ha den själv till kvällen :o

Oj det lät suveränt gott :)
Vi ska cykla in och handla lördagsgodis om en stund.

kl

"Den misstänkta förnekar på alla punkter misshandel i form av hot och slag m.m.

Förundersökningen läggs ner i brist på bevis."

Men tack då, vad mycket jag var värd då :( varför ska man ens gå igenom helvetet att anmäla när karln göra precis vad som faller han in och ändå ha ryggen fri.....fan :cry:
Hade du inte dokumenterade skador? Hur som helst så tror jag att man kan överklaga nedläggningar, eller JO-anmäla. Brottsofferjouren kanske vet hur man gör?

*skicka styrka och värme*

:up:
Mardrömmar om att vara jagad hela natten, vaknade av mina "underbara" (NOT!) grannar helt förstörd med en stor portion ångest ;( Känns som att stå fastkedjad utan möjlighet att ta sig loss, kämpar och kämpar men kommer ingenstans....ekonomin och så det här.....och allt som har hänt....ibland vill jag bara lägga mig ner och ge upp.....kommer det någonsin bli bra? :(

Det är klart det kommer att bli bra, du verkar vara en stark människa. Du flyttar väl om en månad och ekonomin kommer säkert också att bli bättre? Jag tror på dig. :up:

Senast ändrad:

Skördefest på Öland denna helgen. Har inte åkt runt på den men varit och hämtat ved och letat svamp. Några trattkantareller och taggsvamp hittades.

Ska nog ta mig lite varma mackor:d

Jag flyttar den 17:e till min nya lght :up:, ekonomin kommer bli bättre längre fram men två månader är riktigt akut och dom måste lösas, för att det ska kunna bli bättre längre fram.:crazy:

Hittar inget om nån överklagan och på sätt och vis vill jag inte ha mer bråk osv men det känns förjävligt rent ut sagt att han går med ryggen fri efter allt detta.Jag vet inte alls hur jag ska hantera det just nu vilket ger mig enorm ångest:o. Jag vill att han ska få sina konsekvenser, sitt straff för vad han gjort mig, inte gå fri.....:( Mina bevis dvs blåmärkena kan ju ha uppkommit genom annat våld mot kroppen tydligen.

Sonic-tar handen och kramar tillbaka....

Jag är trött och irriterad ikväll. Lovade att hämta en kompis trots jag egentligen inte orkar. Problemet var att kompisen undrade om jag ville
hänga med på en fika i stan och på loppis sen på hemvägen fick jag förfrågan om jag kunde hämta denne och dennes partner ikväll/inatt. Jag har ju så jävla svårt att säga nej så här sitter jag nu skittrött!

Har sån yrsel så jag håller på att tuppa av när jag ska sätta mig upp eller resa mig.
Fasiken också.

Jag har gått på mitt första (men definitivt inte sista!) Zumba-pass! Och överlevde! :bump:
Svårt, ja, men inte övermäktigt utan jag körde på "huvudsaken är att jag rör på mig och försöker" :)
Vips så tog passet slut och jag var trött, tröttare, tröttast, svettig men så väldigt nöjd med mig själv! :D
Det var jättekuuuuuuuuuuuuuuuuul!

Härligt!
Är glad att det kommer ett nytt pass nästa vecka som kanske inte alla kan :)

Och så är jag så nöjd med hur vi fått till det i "rummet" :) Massa fina färger :)

1264534_563937490339057_2091591542_o_52484b049606ee77f5437e20.jpg

1273597_563937607005712_169037787_o_52484b059606ee2866cbd646.jpg

:D

VV att det ska vara så svårt att få tag i en höstjacka i min storlek! Vi håller tummarna att de jag köpte på Ellos passar!

Fått en massa toppar och tröjor av min granne!
Nu behöver jag bara köpa byxor o kjolar :)
När jag får råd då

Värmer stolen på jobbet... Inte roligt...

Ska ringa lite samtal om jobb, så svårt när man måste förklara varför man ställde in en intervju, men tror jag tjänar på att vara ärlig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat