Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Det tog "bara" 7 år att förstå att det är så :)

Och det viktigaste, han älskar mig på det sätt jag vill bli älskad på. Jag förstod bara inte vad jag ville och inte ville förrän jag träffade Han.

Senast ändrad av en moderator:

VV bakar lite kaka åt mamma som ska bjuda på fika på jobbet imorgon. får hoppas att den blir bra! :)

Jag tror jag har beslutsångest.

Jag hyr ju ut mitt boende i andra hand.

Jag funderar på att överlåta mitt kontrakt till den hyresgästen snudd på omgående. Det är att släppa trygghetslina ett.

Sen funderar jag på att blir klar med gymnasiet = heltidsstudier nästa år. Då måste jag släppa min heltidsanställning och förhoppningsvis göra om den till en timanställning.

Men det är att släppa alla mina hängslen, mer eller mindre.

:nailbiting:

Inte ofta jag känner för att gråta, men nu blev det för mycket.
En vän som tänkt överraska med en födelsedagspresent i helgen fick jag lov att säga nej till, såklart personen förstod när jag berättade varför.
Och allt som hänt idag är ofattbart. Jag står handfallen och tackar Gud för att det finns människor som kan tala om vad jag ska göra nu.. Ja jisses

Det där lät oroväckande. Vad händer????

Helt ok om andra frågar i pm också. Jag är fortfarande lite i chock så :)

kl

Har sovit som en stock, sisådär 10,5 timme! händer väl typ aldrig så är en aningens förvånad, mycket välbehövligt dock :D

kl

VV: Bläää:( Så himla jobbigt när man måste prestera, men man känner att man inte ens får chansen att visa nått alls!:(

VV:
Försöker desperat rädda mina blommor, har dock upptäckt ett problem :nailbiting:

Jag har ett par skott av något "tjockbladigt" står i vatten, som stått länge... (här snackar vi månader) :o
Jag har inte orkat/tagit tag i att peta ner i lite jord, hur som har dem nu som något vill pulver på sig, både blad och "stammen", vad kan detta vara?? och är det farligt/bra?
Jag valde att skölja alltihopa och försöka peta bort det och sköljde rötterna med vatten som stått sen igår och bytte sedan till nytt glas att stå i.

Tips/råd/hjäääälp

/hallonsaft som bara får ampelliljor att trivas, men vill ha andra växter med.

Fy fan och hans moster plus lite till... Jag får totalspunk på vissa.

Har tyvärr inga tips att ge:o

Efter en välbehövlig sovmorgon har jag stimmat omkring och putsat fönster. Sen var jag till sopsorteringen med skräp.
Ska strax till stallet. Fint väder här idag:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat