Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

kl

Dagens ironi och självboost:
Mina gamla grannar kom när jag parkerade bilen och frågade om jag inte kunde flytta tillbaka till "min gamla" gård. Det var nämligen så trevligt, lugnt och skönt när jag bodde där och dom saknar mig :love: :D

KL. Man kan väl inte må bra när man gör allt för att vara vrång och otrevlig!?!?

VArit på föräldramöte som motparten missade :D
Nåja, fikalappen är hos motparten så infon har kommit fram.
Ser fram emot en helg i Gbg, tur att andra står för notan, men skönt att komma iväg. MAssa jobb och intervjuer nästa vecka :banana:

kl

Det är verkligen få saker som förhöjer dagen som ett akut tandläkarbesök! :yuck:

Ska träffa studievägledaren i kommunen om en stund. I första hand för att kanske börja med att läsa en mindre krävande distanskurs och sen se vad jag behöver komplettera inför ev högskolestudier. Förutom svenska b då. Det beror ju på vad jag vill läsa... Om jag vill läsa.

Näpp, ingen kontakt där inte. Jag pallar inte att tränga mig på när jag mår som jag gör nu.

Men vad jobbigt.. Hoppas allt löser sig lil-sis
Jag har två intervjuer nästa vecka och en jobbet verkar lovande, blir lite pendling men roligt jobb :)

Jag vill bara vrida halsen av mig själv så jag slipper vissa (läs: typ 99% av jordens befolkning) i mitt liv. GAHGAHGAH! Ska bli eremit.

*kl*

Jag hittade en bild med text som jag tycker kan passa här i tråden.

DE56BE0F-D53D-48CD-9788-EEAD2B84A79B-427-0000004661B49DBC_zps824fbd73.jpg

Å jag vill bara säga att harrrrrreguuuuuuuuuuuuuud vad jag älskar min hund :love:

Just nu e hon mammig och vill ligga och knö nära nära mig i soffan. Mitt hjärta svämmar över :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat