Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Haft en extremt lugn dag, men det behövdes.
Ska fixa mat så fort barnet hör av sig, hon är hos en kompis.
Imorrn blir det en cykeltur till byn för att handla mjölk och så ska jag städa.
Massor med tankar som far runt efter mötet i torsdags,men min avokat har gett mig råd nu så jag har en del att göra.

Blä dag idag.
Och så håller sambon på att lära sin mamma att köra MIN merca. Ja jag är jättefånig nu. Men jag tycker om den. Om vi säljer den så vi får in lite pengar så kan jag leva med att skiljas från den. Men han vill ge den till sin mamma. Och ja, hon gav honom pengar i vintras men de har han fått "utan motkrav".

Och ja ja VET att jag är jättefånig men det känns faktiskt inget bra :'(

Mjae alltså den är min på pappret men jag har inte köpt den. Säger jag nej nej så blir den kvar men det känns inte heller rätt.

Kl

Alltså Barbados ska spela i min gamla håla. Men vem fanken ska jag lyckas släpa med mig då? Vägrar gå själv!

kl

Morgonstund har guld i mun :)

Tystnad, kaffe och härliga planer för dagen :)

Var och snabbtittade på en sterbhusauktion visningen förut. Fanns några roliga gamla emaljskyltar med bl.a. Varningstexter på:D och en del fina mattor.
90% av folket som var där nog 60+

MAgen har pajat av allt kaffe :) beslöt mig för att försöka röja inne och oj vad bra det gick då.
Ska i alla fall mocka åt kaninerna och klippa klorna på dem:)

kl

VV: Sambon och jag har tagit värsta vandrarpowerwalken idag! skulle ta 2 timmar, tog 1 för oss:D

Det ösregnar och ungskrället har vuxit ur sina gummistövlar i rekordfart.
Så hon fick låna mina 2 strl för stora, men vad gör man :)
Får köpa åt henne på onsdag.

Kl.
Magkatarr som jag hetsåt mig till i går.
Nu ska det bli mat med familjen och kanske ngn present. Yeah va kul med kroppen full i ångest. Tur att familjen är liten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat