Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag behöver byta karriär.
Men till vad?
Har precis samma tankar.
+1 på den!
Ni kan väl byta med varandra.
Jag tror jag behöver byta karriär.
Men till vad?
Har precis samma tankar.
+1 på den!
Lärare fast dåligt med jobb just nu
Jag har ju haft personliga problem med så
*knapp*
ARG
jag har tid/möjlighet att tvätta EN dag i veckan och det är på tisdagar när jag är ledig och idag hade jag tvättid (min förra tvätttid var 30 juli!) så jag kan inte tvätta ofta eftersom det är begränsat med tider och jag jobbar alla andra dar..
Och idag så kom jag ner 12.10 till tvättstugan.. Min tid började 12:00 och man har 30 min på sig att börja tvätta så jag var inte ens i närheten av sen..
Men nått jävla pucko hade sätt igång en maskin vilket gör att jag inte hinner tvätta ALLS idag för jag ska iväg sen så jag skulle bara hinna tvätta min jobbkläder (det behövs verkligen!!) och det går inte att avbryta ett program heller och det var 40 min kvar på programmet (och det stämmer inte helt heller så man kan nog säga 45-50 min)
Så jag fick boka ny tid den 3 sep men den blir säkert också snodd av nått pucko..
Det finns tre tider om dagen (mån-fre) och 2 på lördag så blir totalt 68 tider i månaden om jag räknade rätt och det är runt 40 lägenheter som delar på dessa tider och man får boka 1 tid i veckan