Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

kl

Jag kommer snart få ett riktigt psykbryt :cry:, kl är 2 och mina grannar kom hem vid 12 och levt fan sen dess och securitas syns ingenstans till :(
Jag blir så trött och eländig och jag ska upp tidigt i morgon och är redan helt slut efter bristen på sömn föregående natt :cry:
1,5 månad har dom bott här, och 1,5 månad till jag får min ev nya lght , hur ska jag stå ut? :(

Just nu tycker jag lite j_vla synd om mig själv helt enkelt....:cry:

Och precis där åkte silkesvantarna av....grannsämja i all ära men det finns gränser...:rage:

Knapplån, dvs man svarar eg inte på inlägget man svarar på.

Tillägg: I den här tråden använder inte alla det, pga trådens natur :p

Precis som athea_arabians säger:) Det jag skrev om vilodag har ju inget med det och göra som jag skrev innan därför lånar jag en knapp.

Tackar, på de flesta andra forum kan man skriva något i en tråd utan att hänvisa till ett tidigare inlägg, jag antar att det är därför som jag inte har stött på det tidigare.

Om man svarar på ett visst inlägg så är det bra att markera det, det blir så svårt att följa diskussionerna annars. Och svarar man inte på det utan allmänt så är knapplån fiffigt. Blir färre missförstånd :D

Och jädrar om du glömmer kl i vissa trådar, då spårar den ur i minst 10 inlägg oavsett vad den handlar om tills en moderator kommer och säger ajabaja! :p :D

Jag har märkt att det finns en del oskrivna regler här som man som nybörjare riskerar att bryta mot. Det verkar även vara lite hårdare attityd i en del trådar jämfört med vad jag är van vid från andra forum. Jag antar att jag kommer att drabbas av den lite hårdare attityden på grund av detta inlägg. :)

Samma här :) men det börjar bli lättare, svarar inte i mobilen när personen ringer så jag fick ett sms som var väldigt frågande haha :)

Vv: måste städa nästa vecka för chansen är rätt stor att jag börjar jobba den 23 :)

I denna tråd så räcker det oftast med kl om de föregående inläggen är inne i en diskussion av nåt slag

Jag har märkt att det finns en del oskrivna regler här som man som nybörjare riskerar att bryta mot. Det verkar även vara lite hårdare attityd i en del trådar jämfört med vad jag är van vid från andra forum. Jag antar att jag kommer att drabbas av den lite hårdare attityden på grund av detta inlägg. :)

Äsch då, i den här tråden är vi så snälla så :D

I VV trådarna tycker jag det är en trevlig, peppande stämning:) Här brukar det inte bli massa tråkiga debatter.

Ätit pizza ute i solen, härligt.
Fyndat en jacka på kupan med. Tänkt som stalljacka. En Everest dunjacka, som ny för 35 kr. :D

Absolut :)

Och i denna tråden behövs sällan KL, alla fattar ändå här. Men i andra trådar är det säkrast att använda KL he he ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII