Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Det gör de inte, lyssnar alltså.
Jag anmälde min vct nu för att de inte tar mig på allvar.
Ska byta vct, skitsamma att jag får åka till Uddevalla, det här går inte längre.

Instämmer, jag anses nog vara en skitjobbig anhörig till mina (väldigt) sjuka föräldrar och dessutom en jobbig patient :p det bjuder jag på :sneaky:

haha vi systrar var nog sjukhusets skräck när mamma och pappa var dåliga..

Nåja det bjöd vi på

Men vad sjutton, nu när jag precis målat naglarna då kliar hela ansiktet.
O h jag kan inte klia.
Kl 10:30 idag ska jag på samtal hos soc.
Heja :(
På tisdag anställningsintervju för ett jobb jag inte ens hade sökt :)

KL
Jag tror inte relationer, kärleksrelationer, är något för mig. Jag har ingen lust att prioritera sånt och lägga ner energi på det.

kl
Har hittat ett fungerande fodringskoncept till hästarna i vinter, inte lätt när man går emot allt man lärt sig, och gör tvärt om för hästarnas bästa....Drömmer om att i framtiden äga en faktiskt svårfödd häst, det var på nåt sätt så mycket enklare! :p

På tal om hästfoder, undrar när hösilaget dyker upp. Räkningen kan de gärna vänta med. Dyrt foder O_o men blir ju det när det är småbalar hösilage.

kl

VV: Skulle precis ut och springa och då kommer regnet, men nu verkar det ha dragit förbi!

Har gått en underbar pw i högt tempo, musik i lurarna, hunden på fritt följ och strålande solsken , underbart! :D

KL

KARMA säger jag bara, ibland är skadeglädje en faktiskt helt okej glädje trots allt...grannarna som inte låter mig sova på nätterna :devil: fick just en p-bot:D

Klarnat upp lite här efter allt regn så blir nog en ok em.
Fast jag blev rätt sömnig nu.,Zzzzz beror kanske på johannesört pillren jag tog i morse.

Utredning hos soc efter orosanmälan från socsecreterarna.
Jippie

Jo, min advokat blev glad, men ändå.. Inget är klart förrän det är spikat och dotterns pappa kommer slåss tills han dör

Sitter ute på en brygga och doppar fötterna i Bottenhavet :love: Vi ska sälja ön och båthuset, det är första gången i år vi är här ute, så ganska meningslöst att ha det kvar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30