Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Nej, den ska jag kolla upp :)
Ska ju träffa psykologen på fredag men bara en halvtimme och det är en ny psykolog.

Trött som en gnu och ska strax iväg på sista grejen för idag. Alarmet ringde 05.27 imorses och ett sabla in och ut genom ytterdörren hela fuckin dan ända sen typ dess.

Blir så less :banghead:

Jag var hos kuratorn igår, 45min har man och så tror jag hon ska använda typ tio min till anteckningar osv. Nå det räckte inte riktigt och då har vi ändå inte rett ut något mer än att hon inte tycker att jag ska börja jobba riktigt än och det vore bra om företagshälsovården kunde vara till hjälp. Så idag har jag pratat med personalman som ska prata med företagshälsovården och imorgon har jag tid hos min läkare för att förlänga min sjukskrivning, det borde finnas anteckningar i journalen från kuratorn tills dess. Typ en vecka heltidssjukskrivning och sen två-tre på halvtid innan jag kastar mig ut i verkligheten igen.
Typ.
Ja och så ska jag gå på stresshanteringskurs :D

Nej men hon hade inga tider.
Hoppas verkligen hon är psykolog med :)
Jag skriver ner min amnanes så får hon läsa, annars hinner vi inte med nåt.

HAr grym värk i axlarna.. aaaj... men nåja... imorrn är det onsdag. HJälp vad veckorna går fort.

vv:

I kväll har jag fikat med en gammal vän jag inte sett på säkert 10 år. Han var en av mina bästa vänner då. Vi har fikat och gått promenad, jag har känt mig så glad, avslappnad och trygg. Skrattat massor och hittat en bit av mig själv igen, är så glad! :love: :D

Vad skönt!!

Sånt är alltid mysigt :)
Jag har beslutsångest. Är bjuden till Gbg på ett event nästa helg men ja..

vv: Mötet med min vän satte verkligen griller i huvudet på mig
:cautious:O_o:D

Hv ringde en timme innan och ställde in mötet pga av att dom inte ännu blivit kontaktade av hgf. Hgf har dock försökt nå dom i 2 dagar utan resultat och puschat mig att gå på mötet ändå. Och jag som hade bokat om flera möten för att hinna med mötet på tiden hv gav mig. :banghead::arghh:

kl

VV: Träningsvärken i armen börjar släppa! Tack gode gud! Har haft så konstig smärta att jag nästan grinat. Bara kunnat ligga rygg!
Fattar inte! Trodde att jag skulle få hjärtinfarkt första dagen, så jag var rätt glad när jag vaknade på morgonen:p

kl

VV: sambon håller på och rostar pumpakärnor i ugnen just nu! Spännande!:)

Åh jag hoppas det går bra!

Svärmor med sambo är här och snart är det ordning på hela gården, haha!

Sitter och spelar Zelda skyward sword. Har visst inte spelat sen 2011 så var på tiden nu:) hade fastnat på en jobbig grej men nu är jag på gång igen:p

Min kurator ringde idag, hon hade glömt meddela mig att jag har en läkartid i morgon.

:mad:

Skulle vi lyssnat på vårdcentralens "ingen fara" och inte kört mormor till akuten igår så skulle de inte upptäckt den kraftiga infektionen mormor har och då skulle hon haft max tre månader kvar i livet.

De borde tagit henne seriöst redan när hon nämnde att hon hade en sådan pass värk att hon funderade på att överdosera all alvedon, panodil o.s.v.

Har grym ryggvärk, men fick tiparol av grannen så nu är det ok.
Jag ska ju cykla in till Fgla imorrn för möte hos soc och af.

Det gör de inte, lyssnar alltså.
Jag anmälde min vct nu för att de inte tar mig på allvar.
Ska byta vct, skitsamma att jag får åka till Uddevalla, det här går inte längre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 751
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 164
Svar
18
· Visningar
298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat