Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Trött som en gnu och ska strax iväg på sista grejen för idag. Alarmet ringde 05.27 imorses och ett sabla in och ut genom ytterdörren hela fuckin dan ända sen typ dess.
Jag var hos kuratorn igår, 45min har man och så tror jag hon ska använda typ tio min till anteckningar osv. Nå det räckte inte riktigt och då har vi ändå inte rett ut något mer än att hon inte tycker att jag ska börja jobba riktigt än och det vore bra om företagshälsovården kunde vara till hjälp. Så idag har jag pratat med personalman som ska prata med företagshälsovården och imorgon har jag tid hos min läkare för att förlänga min sjukskrivning, det borde finnas anteckningar i journalen från kuratorn tills dess. Typ en vecka heltidssjukskrivning och sen två-tre på halvtid innan jag kastar mig ut i verkligheten igen.
Typ.
Ja och så ska jag gå på stresshanteringskurs
I kväll har jag fikat med en gammal vän jag inte sett på säkert 10 år. Han var en av mina bästa vänner då. Vi har fikat och gått promenad, jag har känt mig så glad, avslappnad och trygg. Skrattat massor och hittat en bit av mig själv igen, är så glad!
vv: Mötet med min vän satte verkligen griller i huvudet på mig
Hv ringde en timme innan och ställde in mötet pga av att dom inte ännu blivit kontaktade av hgf. Hgf har dock försökt nå dom i 2 dagar utan resultat och puschat mig att gå på mötet ändå. Och jag som hade bokat om flera möten för att hinna med mötet på tiden hv gav mig.
VV: Träningsvärken i armen börjar släppa! Tack gode gud! Har haft så konstig smärta att jag nästan grinat. Bara kunnat ligga rygg!
Fattar inte! Trodde att jag skulle få hjärtinfarkt första dagen, så jag var rätt glad när jag vaknade på morgonen
Skulle vi lyssnat på vårdcentralens "ingen fara" och inte kört mormor till akuten igår så skulle de inte upptäckt den kraftiga infektionen mormor har och då skulle hon haft max tre månader kvar i livet.
De borde tagit henne seriöst redan när hon nämnde att hon hade en sådan pass värk att hon funderade på att överdosera all alvedon, panodil o.s.v.
Det gör de inte, lyssnar alltså.
Jag anmälde min vct nu för att de inte tar mig på allvar.
Ska byta vct, skitsamma att jag får åka till Uddevalla, det här går inte längre.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.