Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Imorgon jobbar jag bara halv dag, det är perfekt. Inte orsaken kanske men det skiter jag i nu. Tänkte åka och hälsa på den något ouppfostrade lilla russponnyn...
vissa människor borde blivit kastrerade redan vid födseln så vissa idioter inte kan producera barn, vissa borde fan inte bli föräldrar.
Kollade nyss på ett inslag om baby Briana. Som dog när hon var sex månader gammal. Hennes pappa och uncle (oklart om det var farbror eller morbror) lät Briana agera boll - under obduktionen hade hon både nya och gamla hjärnblödningar. De våldtog henne.
Mamman var ingen ängel hon heller - hon hade lämnad alldeles "förträffligt fina" bitmärken över hela Brianas kropp. För att pricka allt så visste Brianas mormor/farmor samt faster/moster om vad Briana fick genomlida men de teg.
Vv: Känner att jag mår lite bättre nu för varje dag nu. I går kom till och med känslan tillbaka om att det kunde vara skönt att ha ett jobb att gå till
Har efter en dos på 800 mg magnesium till kvällen faktiskt fått sova utan att att vakna fyrtioelva gånger och ha slagsmål med mig själv Man ska inte underskatta det naturliga för att få sin kropp i balans
Åmenfyhelvete!!!
Djur avrättas/utrotas på löpande band...men sådana här vidriga "människor" får leva vidare, för att om man har ihjäl dem åker man själv dit på det... det är så sjukt att det finns inte!
Hoppas de finns någonstans där dödsstraff är tillåtet!
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.