Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Varmt här idag. Kan bli upp mot 25 grader.
Får passa på och sola lite. Det kanske är bra mot bronkiten.

*kl

Är SÅ trött. Överallt.

Imorgon jobbar jag bara halv dag, det är perfekt. Inte orsaken kanske men det skiter jag i nu. Tänkte åka och hälsa på den något ouppfostrade lilla russponnyn...

*kl*

:cry::cry::cry::cry: vissa människor borde blivit kastrerade redan vid födseln så vissa idioter inte kan producera barn, vissa borde fan inte bli föräldrar.

Kollade nyss på ett inslag om baby Briana. Som dog när hon var sex månader gammal. Hennes pappa och uncle (oklart om det var farbror eller morbror) lät Briana agera boll - under obduktionen hade hon både nya och gamla hjärnblödningar. De våldtog henne.

Mamman var ingen ängel hon heller - hon hade lämnad alldeles "förträffligt fina" bitmärken över hela Brianas kropp. För att pricka allt så visste Brianas mormor/farmor samt faster/moster om vad Briana fick genomlida men de teg.

:banghead::rage::banghead::rage:
Jävla idioter!

Fy fan!! Det är helt jävla oförståeligt hur en människa kan göra så!!!:mad::mad::cry::cry:

Så vidrigt!:mad:Stackars liten :cry:

kl

Vv: Känner att jag mår lite bättre nu för varje dag nu. I går kom till och med känslan tillbaka om att det kunde vara skönt att ha ett jobb att gå till :D
Har efter en dos på 800 mg magnesium till kvällen faktiskt fått sova utan att att vakna fyrtioelva gånger :banghead:och ha slagsmål med mig själv :o:p Man ska inte underskatta det naturliga för att få sin kropp i balans ;)

Sjukt:rage:

Varit hemma en vecka nu. Ff hostig/snorig men måste jobba imorgon och i helgen.

Åmenfyhelvete!!!
Djur avrättas/utrotas på löpande band...men sådana här vidriga "människor" får leva vidare, för att om man har ihjäl dem åker man själv dit på det... det är så sjukt att det finns inte! :mad::mad::mad:
Hoppas de finns någonstans där dödsstraff är tillåtet! :mad:

Totalt spöregn, vräker verkligen ner :p Sitter inne och får pappersarbetet gjort i alla fall ;)

Här är det också regn, men det ser ut som att det lugnar ner sig lite nu. Ska dock regna hela dagen är det sagt.

Började dagen med V.i.p - rea på TBS och fick en sminkning "på köpet" nu sitter jag hos frisören för totalrenovering av hår + ögonbryn :D

Här skiner solen, men molnen ser regnfyllda ut så jag vågar mig inte ut i skogen och orientera som jag tänkt mig :(

VV har bokat en resa ner till götet över midsommar, 4200 nästan billigt (men då får man ta tåget ner också, 20 timmar)

Härligt att ut och åka! :love:

VV: Sjukt nöjd med håret! Fick även komplimanger från kunden bredvid :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 572
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
36 37 38
Svar
742
· Visningar
22 899
Senast: _Elly_
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
57 938
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar