Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Vill ta en kniv o skära upp min kropp. Känns som om jag är xxxxxxxxxl inuti men xxxxxxxxxs utanpå. Känns trångt, som om jag inte får plats och det känns bara jobbigt, utmattande och obekvämt.

Knapp

Första dagen av 3 där min +25-dag ska "firas" gick väl som förväntat ungefär.
Dock hade jag glömt att föräldrarna skulle komma vid 10 och kasta min gamla tjockmadrass...och då var ju jag på DBT, så en oförberedd, halvt skräckslagen, sambo fick öppna och släppa in :p

Började dagen med ett snabbt pass på gymmet, sedan kleta på ett ansikte och hasta iväg till DBT:n

Därefter åkte vi och åt lunch (jag, sambon + mamma och pappa) sedan lämnade de av mig + sambo med ny madrass * samt några kuddar innan de åkte och hämtade mormor och farmor.

* madrassen ja...7 år gammal och totalt havererad, ska gå på garanti men EM-möbler var tveksamma (de hoppas väl på att slippa undan...! :mad:) och den lämnades på "skroten" efter att ha inspekterats + fotats noga.

Den jag fick istället är dock helt fantastisk!
Precis lagom hård, och för första gången på LÄNGE kände jag att jag inte behövde "parera" en toksned madrass, utan ligga plant och platt :p

Dessutom blev den helt fantastiskt bra tillsammans med "tempur"-madrassen :) :bow:
Nu KANSKE jag kan få sova lite bättre...

----
Imorgon:
En sväng på gymmet, in på ica för att handla vattenmelon till en av vännerna som hellre tar det än kakor o.s.v. (inga problem alls, jag förstår honom! ;) )
Därefter hem och invänta sambons mamma som kommer vid 11.
Efter 14 kommer sambons bror + fru och ett av barnen.

Vid 16 kommer "gänget" :)

---
På söndag:
11.00 ska vi möta upp resten av "gänget" för lunch på stan.
När 2/5 går och tränar så kommer (förhoppningsvis) farbror + särbo...och sedan hoppas jag att gänget kommer tillbaka igen...annars blir det mysfirande med sambon :love:

AHA!!!

VV Kan inte sova på mornarna när det är så ljust! Kliar liksom i kroppen för att få komma igång:p Drar en snoa med trimmern innan det är dags att skjutsa sonen till körskolan:)

VV idag tänkte jag försöka mig på att orientera lite och se om något sitter kvar sedan jag tränade det för en herran massa år sedan :)

vv: Jag har sovit som en stock hela natten, hela tio timmar och vaknar utvilad och utan ont i kroppen :love:

Jag var och badade men hästen i går kväll. Mycket uppskattat :D Fina underbara häst som förgyller mitt liv :love:

Klicka på bilden så startar filmen ;)

Senast ändrad:

Grattis mimmi!!!!!!

VV lite ont i kroppen efter gårdagens orientering, och förvånansvärt lite myggbett med tanke på mängden mygg.

Gratulationer på din födelsedag...

hipp, hipp, hurra för whwycd på din dag idag...:)

MMBetsybabe

Taaack! :love:

Bwah.
Ser ut att bli en tämligen skittråkig födelsedag...bästa vännen kom på att hon "inte kunde" komma hit, så då kommer ingen av de andra heller.

Några back-up-planer finns inte heller.

Så...hur ska jag kunna göra det bästa av dagen?
Jag har min fina älskade sambo förstås men...när man är inställd på att få fira även med vänner känns det sisådär att de hoppar av i sista stund :(

Men härifrån kommer ett rungande GRAAAAAAATTIS :D

Å passa på nu å käka allt onyttigt du bara kan och gotta dig, man fyller bara en gång om året :)

Men vad trist... De visste ju att du fyllde.
Hoppas din dag blir superbra ändå :)
Grattis älskade vän :love:

Grattis :D

Trist att de hoppade av och förstår att du är besviken men ring dit Ida om hon kan?

Jag vill redan flytta trots jag trivs super. Någon idiot röker inomhus och röklukten kommer in till min lägenhet ventilationsvägen :banghead: Kul med möbler som kommer stinka cigg. KUUUUUUUL!

vv: jag har lite ont i huvudet... det är farligt med kalas i Norrland! :p fast det är några som mår betydligt sämre än mig *hehe*

Äh, dagen blev rätt bra ändå! :)

Kolla in denna som 2 av våra bästa vänner kom med igår:

tarta_51be03d7e087c302222d9694.jpg

:d :d

Och så fick jag detta av vår vän J...:o :o :o

draw_51be0526ddf2b30e95398a22.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 534
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
592
· Visningar
20 153
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 106
· Visningar
57 764

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka