Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28
Knapp
Första dagen av 3 där min +25-dag ska "firas" gick väl som förväntat ungefär.
Dock hade jag glömt att föräldrarna skulle komma vid 10 och kasta min gamla tjockmadrass...och då var ju jag på DBT, så en oförberedd, halvt skräckslagen, sambo fick öppna och släppa in
Började dagen med ett snabbt pass på gymmet, sedan kleta på ett ansikte och hasta iväg till DBT:n
Därefter åkte vi och åt lunch (jag, sambon + mamma och pappa) sedan lämnade de av mig + sambo med ny madrass * samt några kuddar innan de åkte och hämtade mormor och farmor.
* madrassen ja...7 år gammal och totalt havererad, ska gå på garanti men EM-möbler var tveksamma (de hoppas väl på att slippa undan...!
) och den lämnades på "skroten" efter att ha inspekterats + fotats noga.
Den jag fick istället är dock helt fantastisk!
Precis lagom hård, och för första gången på LÄNGE kände jag att jag inte behövde "parera" en toksned madrass, utan ligga plant och platt
Dessutom blev den helt fantastiskt bra tillsammans med "tempur"-madrassen
Nu KANSKE jag kan få sova lite bättre...
----
Imorgon:
En sväng på gymmet, in på ica för att handla vattenmelon till en av vännerna som hellre tar det än kakor o.s.v. (inga problem alls, jag förstår honom!
)
Därefter hem och invänta sambons mamma som kommer vid 11.
Efter 14 kommer sambons bror + fru och ett av barnen.
Vid 16 kommer "gänget"
---
På söndag:
11.00 ska vi möta upp resten av "gänget" för lunch på stan.
När 2/5 går och tränar så kommer (förhoppningsvis) farbror + särbo...och sedan hoppas jag att gänget kommer tillbaka igen...annars blir det mysfirande med sambon