Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Haha nej det är ju inte det, men jag tänkte jag ville ha choklad för jag kanske var hungrig så jag åt middag på det jag hade hemma dvs tonfisk och lite grönsaker :p Fast det var nog inte hunger som drev suget för jag är fortfarande sugen på choklad :(

VV vaknade vid 1 och kunde inte somna om så jag har bl.a. byggt ihop en pall från IKEA.

*kl

Idag har jag varit lite "orolig" i kroppen. Får se om det håller i sig, kan vara kombon av adrekomp och thyro-gold som faktiskt börjar fungera!

Varit varmt här idag. Inte fått så mkt gjort eg. Jobbade till 10.30 sen varit på Bauhaus och Ikea en sväng.

Hmm undrade vad det var som lät från köket/ tvättstugan nu?:cautious:

Har solat, hjälpt grannen inför bröllopet på midsommar, varit och handlat, städat liiiite inne, lagat mat och snackat skit..
hmmm skulle ju vara ego i sommar enligt min psykolog hahaa..
Gick sådär med djupandningen, vid första andetaget högg det till i ryggen och sen kunde jag knappt andas alls juuu

Jag hittade ett paket Maxosol i skafferiet. Så nu litar jag på att de pillren gör att jag går från vit---->röd---> brun!:D

haha vågar jag brun utan sol?? ::D

Inte vet jag :D

Min syster bodde i Australien i ett halvår, åkte till Ungern och solade vidare. Jag kallade min syster för bränd pepparkaka :D Hon var mer än solbrun :p (och nej, innan NÅGON skulle tolka detta tokfel, jag ser INTE ned på mörkhyade och kallar dem för pepparkakor).

För två år sedan skar jag mig i handen. Idag(!!) blev ärret rött och hela gamla spårområdet gör ont. Hur skumt är inte det?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 530
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 812
Senast: cambodia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 103
· Visningar
57 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka