Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Spelar ruzzle med en och har alltid vunnit. Vi har spelat dagligen i några veckor nu så många matcher har det blivit. Vissa matcher är enkla, andra lite svårare. Jag har inte världens bästa koll på ord och kan inte alltid se orden framför mig så det är ju inte så att jag är något geni :P

Lyckades hitta så pass bra ord att jag slutade på slutsumman 2227 medan hon var på sina 1100 ungefär. Hon verkade bli sur? :o

Tänk om hon tror jag fuskar? Spelar ingen roll egentligen om jag försöker undvika vissa ord, någon gång har hon haft mer poäng på vissa omgångar men jag har alltid vunnit oavsett om det lägga mitt i natten, på morgonen, på dagen.

Men att bara få ett "men herregud då!" var ju lite oväntat :eek:

Bra där! :bow:

VV: så vansinnigt ledsen och besviken på vännen som verkligen spelar dubbelspel!
Jag har fått NOG! :mad: men vad göra???
Vi träffas ju varesig vi vill det eller inte och hon är ju fortfarande vän med min sambo...
Bwah! :(
Jag har försökt ta upp det med henne men det är liksom "men vaddååååå? Så är det ju inte aaaaalls..." Eh. Jo. :cool::cry:

Hur hinner man fuska i ruzzle liksom. Tiden tickar ju så fort???

Men precis :eek: Har aldrig fuskat och vet däremot om att det fanns ett sådant program, som fungerar med mobiler där man kan ta en skärmdump. Men känns ju snabbare att liksom leta själv, aldrig förstått mig på det där med att fuska.

Fick typ hjärtattack.. startade datorn och fanskapet hittade inte disken.. men löste sig tack o lov.. annars skulle jag utöver fått h*ra till mig pengar till hyran fått h*ra till mig pengar till en ny dator :eek: Aldrig mer en Acer.

Haha, jisses.. har visst kucklilurat med en som numera sitter i fängelse för MORDFÖRSÖK! :eek::eek::eek::eek::eek:

Den är jättebra tycker jag! Dock fick dom mycket kritik för den, folk som menade att det INTE var vad polisen skulle syssla med... Själv tror jag det är bra att de bjuder på sig själva, som t ex FB-uppdateringarna där de beskriver sitt arbete på ett positivt sätt!

VV Igår hörde mitt tidigare "förhållande" av sig och ville bjuda mig på kryssning i helgen:p Han har visst kommit på att han har känslor för mig.....
Nåja, lite sent påtänkt kanske:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 497
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
570
· Visningar
19 668
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 102
· Visningar
57 603
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30