Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Ah, så det var din PMS fel?

Alternativet är ju, om du nu inte kan tänka dig bekosta det själv, att sluta med det och säga som det är: vi kommer inte kunna ha lika säkert sex samt att du får räkna med en humörsförändring vid mens.

Skulle ju inte tycka 173kr är så mkt men det blir ju en hel del om man nu ibland måste hämta ut mediciner för 1000kr. Och så kul är det ju inte..

Ditt intresse för Netflix o Spotify verkar ju inte vara stort vilket han borde märkt? Ligger ju då inte inom bådas intressen tydligen.

Nää...min PMS har ju inget med hans åsikt att göra...men jag hade kanske varit mer stabil och kunnat hantera MIN reaktion bättre.

Eländiga astma, eländiga människor, det är inte ofta jag önskar livet ur folk men.....
Trodde verkligen den personen att jag skulle vilja ha honom som vän efter allt skitsnack.. suck

En skata och en igelkott var båda ute efter resterna av lite mat som slängdes ut på tomten här. Kotten hade första tjing men skatan roffade åt sig lite med. Sen vandrade kotten iväg och festade på sniglar istället.
De var söta ihop iaf:)

Har bytt ut i princip alla mina hästar idag!!!

Två ston som åkte och ett som kom:)

Min vallack verkar smått förvirrad! För övrigt har jag firat midsommardagen med att mocka ligghall!!:D

Haft en underbart härlig dag i går och i dag med massa skratt och härliga människor :D

"Twinkle twinkle little star
I want to hit you with a car
Throw you off a tree so high
Hope you break your neck and die"

;)

vv: Då hade man beställt ny medicin då... så nu är jag uppe i högkostnadsbeloppet igen :meh: ett uttag så är det klart O_o

... fast jag får ju en rabatt på ca 39 000:- :p

Sitter ute och försöker sola lite. Blev ju inte så mkt igår i Ronneby på agilitytävlingen. Där var det soligt en stund och när vi skulle hem. Däremellan vart det regn och lite mulet.
Hundarna var duktiga iaf. Snobertos fick tyvärr 10 fel i den ena klassen sen 15 i den andra (klass2) men följde fint och gjorde sitt bästa iaf:)

Jobb ikväll.

kl
vv: Killen på af kläcker lite skäck ur sig att tiden läker alla sår och du kommer inse hur livet fungerar du med .......tredjegången han sa det tappade jag humöret :rage: Jag kommer nog aldrig lära mig gilla af :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
4 453
Senast: Tajger
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 522
Senast: Halcyon
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 100
· Visningar
57 506
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar