Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Haha hoppas det blir snyggt! :)

VV idag kl 16 sätter jag mig på tåget söderut och är framme imorgon runt lunch :) Men när det bara kostar 1000 kr så får det bli så :)

Hoppsan... :o

När vi ändå är inne på ämnet...
Kan ni tänka er känslan som uppstår när ni gör en radikal förändring av håret, tillbringar x antal timmar hos frisör för x antal :- och sedan kommer ett "A...har du klippt dig??"
A har inte klippt sig på flera månader, eller gjort något annat med håret heller för den delen...kuljul.

För övrigt känner jag mig som världens fulaste, äckligaste, vidrigaste och mest värdelösa människa, typ. :cry:

Väntar på leverans... hm undrar om den kommer idag, behöver åka och handla blondering i stan ju

Äntligen är min ipad mini på gång! Köpt på Tradera och har fått vänta sen början på maj på leverans.

Vilken jäkla skitmorgon! :(
Först ringer pappa och säger att han ramlat ner för en stege och skadat ryggen (2-3 kotor som är av :cry: ) sedan berättar sambon att det har brunnit rejält i lägenheten mittemot där hans föräldrar bor.

Mellan allt det stressar jag iväg till DBT:n helt i onödan tydligen, för det var visst IMORGON jag skulle dit.

Och jag fullständigt AVSKYR bussarnas sommartabell! :(

Usch stackars din pappa :(
Stegar har respekt med sig. Kan knappt stå på en pall innan jag känner mig vinglig. Men behöver kunna använda stege i huset med :cautious:

Det "roliga" är att de samma morgon pratat om byggställning/"skylift" för att slippa stegen.
Dessutom har pappa redan förslitningsskador o.s.v. :(
Och jag själv lever med en trasig nacke + rygg...vilket jag gjort hela livet.
Men för dem funkar det liksom inte att "inte funka" då de har en gård att pyssla med där de får/måste ta lite varje dag.

Men din stackars pappa. Hoppas allt går bra.. :(

Förstår vilken skitdag du har haft

VV. sitter och funderar på NÄR aviseringen sker när posten tänker köra ut saker. De ska komma mellan 17-21 verkar det som, men de måste la ringa snart?

Jo det kan jag förstå. Blir ju så när man bor på gård/hus då måste man ju bli fastighetsskötare med på gott och ont.

Jobba ikväll. Slappa på soffan en stund innan Zzzz

Jag har tillfälliga grannar som jag vill skicka hem till Afrika.
Stackars, stackars elefanter :(:cry:

Men usch! Hoppas din pappa blir bättre snart. Ang håret så är det helt enkelt så att vissa ser inte hur man än anstränger sig. Ibland har jag undrat om vissa människor ens skulle märka om jag rakade av mig mitt långa hår :confused:
Huvudsaken är vad du själv tycker :) Blev du nöjd?

Vv: Här är molningt men gudars så varmt, men jag klagar inte :) äta lite, chilla lite sen dax för en runda till mina underbara hästar :love:

Yay! Mina ben ser lite mindre ut som stockar! Kan vara för att jag inte sitter hela dagarna, kan vara för att pillrena hjälper :D

Det är helt meningslöst att städa här. Hundarna fäller kopiösa mängder hår och eftersom halva huset är rivet så ser det ändå inte prydligt ut hur man än gör!

Hur bär man sig åt när man fått reda på en stor förändring och nyhet av chefen (jobbet...) som först blir officiell om ca tre månader?? Och man har i princip ingen att ventilera det med? Jag är tyst!:meh:
= Hästen får höra mycket :D Men den lär väl ledsna efter ett tag antar jag..

Dagens bästa! I dag har jag ridit min häst :love: , det var flera månader sen sist, tre utbrott men hon lyckades inte ta kontrollen och skena hem en enda gång :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 530
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 812
Senast: cambodia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 103
· Visningar
57 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka