Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Om du vill fota något sött kan du åka elvan till Vårdsättravik, gå tillbaka en liten bit och så fota det bruna russinet :D

Du är superfin i håret!!!

Vv jag är sur o grinig.. Synd att jag inte kan skylla på PMS.
Måste åka till stan och handla med och jag oooorrkar inte.
Imorrn måste jag spendera tid med dotterns pappa :eek::yuck:

Skolavslutning... plus att han bokat in barnkalas på kvällen på MIN fredag..
Hämnd för att jag sa att det var min fredag och han inte fick åka iväg och äta med dotra efter avslutningen

Ja, men det sabbar ju för dottern. Men jag har snart fyllt ett block med saker sen EFTER rättegången.
Bådar gott inför samarbetssamtalen.
Jag skiter i vilket. Låt honom köra sitt race.
We'll meet in court i höst igen.

Låter jobbigt!

kl

karln sov över:angel: Tack vare det vaknade jag tidigt, för att inse i morgonrock med kaffe i handen framför dator att jag hade ett möte om tio minuter 1,5 mil bort som jag inte fick missa:eek::banghead:
Jag hann med 5 minuters försening :D:angel:
Bra möte, jag kommer må bra hela dagen pga av det. Så skönt! :D

Idag var hunden duktig. Duktigare än duktigast. Han kissa på en cirkusreklampanel eller vad det nu kallas. DUKTIG hund *klappa händerna* :D:D:D

Han får gärna komma och pinka på de cirkusskyltar som är uppsatta här med!

* ogillar cirkusar i stan sen den stora stöld härvan av sadlar mm här i trakten för ngr år sen :mad:, cirkusen var misstänkt:mad:*

Haha:p

kl

VV: Höll på att ramla av ponnyn idag! Jag som ville ha en sista mysig ridtur, istället blev det inte alls så mysigt! Men men:p

Han får gärna komma och pinka på de cirkusskyltar som är uppsatta här med!

* ogillar cirkusar i stan sen den stora stöld härvan av sadlar mm här i trakten för ngr år sen :mad:, cirkusen var misstänkt:mad:*

Ogillar mer cirkusar för att majoriteten av cirkusarnas elefanter är inköpta från ställen där elefanterna blir tama genom ren, skär och brutal misshandel som brukar ske i ca två veckor. Ingen mat, inget vatten, får bara stå, ingen sömn (inte ens någon vila), blir slagen, sparkad, piskad. Det håller på så tills elefanten lyder minsta vink. Och det gäller även turistelefanter där turister får rida.

Så cirkus utan djur - OK! Cirkus med djur - inte ok. Typiskt att Sverige ska vara efter när många andra europeiska länder har förbjudit cirkus med djur men inte Sverige inte :banghead:.

Ja, men det sabbar ju för dottern. Men jag har snart fyllt ett block med saker sen EFTER rättegången.
Bådar gott inför samarbetssamtalen.
Jag skiter i vilket. Låt honom köra sitt race.
We'll meet in court i höst igen.

Fast det hjälper ju inte? Han gör tydligen som han vill, det du har att säga och tycka verkar inte beröra honom alls.

Jag fattar inte detta med samarbetssamtalen, han verkar kunna köra över dig resten av livet med? Bara för att han vill.

Alltså det jag inte fattar är hur nån kan vara så otroligt ond, elak och dum i huvet.

Jag gick ju med på samtalen för att det gynnar mig att göra det.
Inte ens domaren trodde på att det skulle funka, men eftersom soc kunde göra en boendeutredning parallellt så blev det så här.
Annars hade det bara blivit en boendeutredning.

Då kan rätten se vad som är felet sen.
Jag bara biter ihop och skriver ner just nu :)

Det löser sig förr eller senare, får man hoppas. Jobbigt att behöva ta den vägen bara för han vägrar inse hur detta drabbar E :(.

VV: ÄNTLIGEN färdigtvättat. Snart ut o gå med surpelle innan jag ska göra käk, fått dille på hemgjord pytt i panna (har lök, potatis, morötter o denna korv). Supergott. Ska nog göra en större sats denna gång så jag har imorgon med :o. Måste dock spara lite korv till midsommar ^^.

Mobilens batteri sjönk drastiskt sen ner på 1% och gick inte ladda sen:crazy:
Lämnat in den, är det batteriet kostar ett nytt 800, jippi,,,:banghead:

Ogillar mer cirkusar för att majoriteten av cirkusarnas elefanter är inköpta från ställen där elefanterna blir tama genom ren, skär och brutal misshandel som brukar ske i ca två veckor. Ingen mat, inget vatten, får bara stå, ingen sömn (inte ens någon vila), blir slagen, sparkad, piskad. Det håller på så tills elefanten lyder minsta vink. Och det gäller även turistelefanter där turister får rida.

Så cirkus utan djur - OK! Cirkus med djur - inte ok. Typiskt att Sverige ska vara efter när många andra europeiska länder har förbjudit cirkus med djur men inte Sverige inte :banghead:.

Verkar som Sverige inte hänger med riktigt ibland:mad:

ÄNTLIGEN fått klart passunderlag för mina ungston!

Nu väntar bete för den ena (efter verkning!) och flytt för den andra. Blir jättebra!!!:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 571
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
35 36 37
Svar
733
· Visningar
22 867
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
57 938
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Whamageddon 2024
  • Secret Santa 2024