Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl

VV: Jag tror att blixten slog ner hemma hos mig i skogen i dag. Har dock inte hittat nedslagsplatsen..

Jag undrar om jag hinner sola idag :)
Vovven vägrade åka med husse hem igår så han är kvar hos mig.
Fick laga makaroner och skära upp lite korv åt honom till frukost då jag inte hade hundmat hemma.
Knasvovve :)

Bakar bröd..

Började med hönökaka. Men så dog maskinen mitt i allt, och inte fan orkar jag knåda deg 10 min. I med salt och knåda 12 min. Så knådade ihop allt för hand och lade degen på jäsning. Mina handleder gör ont och det efter enbart ca 1 mins knådning.. (undrar hur de skulle känts efter 22 min ;)).

Något verkar iaf ha gått rätt då den har jäst till dubbla storleken. Sedan ska den ut och formas till åtta bollar innan den ska jäsa i ytterligare 30 min, sedan blir det till att forma till hönökakor och in i ugnen.

Tog det säkra före det osäkra och gjorde ett lingonbröd med. Dumma jag köpte rågsikt x2 och inte dinkelmjöl..

Är någon djurrättsläger i September som jag vill gå på, hoppas bara jag hittar någon att joina, vågar inte åka dit helt själv :nailbiting:

men då :( kramar till dig

har en hund som gärna delar knäet med datorn :D
Husse frågade om han fick stanna tills på onsdag och det fick han såklart. :)

Det spelar lixom ingen roll ibland hur mycket man älskar en person om den har en destruktiv inverkan på en liv. Ibland måste man bryta sig loss för att överleva.....jag bröt med min far i dag :cry:. Känner mig nästan lite elak, ont gör det, men jag måste för att överleva känns det som...... Gah...jag hoppas jag går rätt väg nu, annars kommer jag snart bli en väldigt ensam människa :(

Min vovve är den bästa :love:

vink vink... singel i 7 år med ett patetiskt 6 månader brejk då jag dejtade en alkoholist...
sånna faller jag för :(

skittråkigt att vara singel nu

Spenderat en timme i solen med att vänta på en leverans sperma:o

Normalt jobb, eller????:D

HAha det var skitkul att sitta på finare middagar och folk frågade vad man arbetade med.. spermahantering :D

En taxichaufför kallade sig för spermaexpressen, han hade kört några vändor med lådor :rofl:

Haha, jo det kan ju bli en del förvånade uttryck från folk som inte vet vad det handlar om...;)

Brukar iofs bara säga att jag jobbar med tillverkning av blivande elitloppsvinnare:D

På juldagen har jag varit singel lika länge som mitt senaste förhållande: 5 år 1 månad och 1 vecka... :p

VV vissa dagar hatar jag mitt jobb. Och när man bara äter 4 knäckemackor under en hel arbetsdag ligger tom mitt socker bra...

kl

VV: Jag insåg precis att nu kan jag ju kolla på vissa program på svtplay som jag inte kan se i Tyskland! GAAAH! 3 dagar kvar Sverige! Det blir svtplay maraton nu då!!!

HAha det var skitkul att sitta på finare middagar och folk frågade vad man arbetade med.. spermahantering :D

En taxichaufför kallade sig för spermaexpressen, han hade kört några vändor med lådor :rofl:

Hahahahahaha, spermaexpressen.. måste jag allt börja kalla mina manliga vänner för :D

Haha det tycker jag :)
Jag har Ågren :) har inte bara en utan fler karlar som är intresserade av en dejt
Och jag vet inte om det är smart att dejta när jg inte mår riktigt bra :(

Eller så är det precis vad du behöver. ..
Vv: jag är så himla ledsen. ..bästa vännen kör med något konstigt dubbelspel och jag känner bara att jag inte kan lita på henne längre :/
Dessutom är jag numera "reservplan" alt. den som hjälper när det krisar...
Varför blir det alltid så här?!
Jag är uppenbarligen inte värd ett skit som vän...det känns som att "alla" har tröttnat på mig, att jag inte betyder något för någon!
Är dessutom livrädd att :love: ska tröttna, då vet jag fasen inte vad jag gör!! :cry:

Jo...efter helgen.

Men det blir verkligen alltid, alltid så här...folk "dumpar" mig när jag inte behövs/behöver längre.
Sedan kan det hända att de kommer krypande när det händer något...

Fast det är klart. Jag hade inte heller velat umgås med någon som jag. Suck.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 576
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
813
· Visningar
24 966
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 115
· Visningar
58 149
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025