Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

vv: Jag deppade tyvärr inte bara ihop, jag föll som en fura och efter en vecka med ångest stryck över bröstet,huvudvärk, sömnsvårigheter , humörsvägningar och en känsla av att luften gått ur mig totalt så jag ringde jag min vän som är läkare, så efter lite lugnande tabletter har jag nu sovit en hel natt, trycket över halsen och bröstet finns kvar men i mindre utsträckning. På tisdag har jag en läkartid hos "min" läkare och hoppas på remiss till kbt för hjälp med stresshantering.
Just nu försöker jag bara andas och över huvud taget fungera som människa.
Ute lyser solen, gräset är grönt, knoppar slår ut, blommorna blommar och jag borde känna mig glad och lycklig men jag orkar inte...:(

Kramar till Emma W

Vv är på Liseberg :)
Tråkigt bara att jag inte klarar att åka mer än typ Kållerado, Tekopparna och såna.
Jag tuppar av om jag åker nåt värre.
Tur att dotra har andra som kan åka med henne för hon åker allt och jag står bredvid och mår illa av att kolla på :D :rofl:

Bra att du kunnat sova! Det kommer ju att bli bättre, men det är ju ingen tröst just nu...:(

Ta bara en sak i taget, gör det du orkar och stanna där. Försök ta dig ut, dagsljuset har en läkande effekt

Åh då ska jag gå förbi Åhlens i stan nån dag :)

Kram Emma, jag hoppas det ska lösa sig för dig!

VV eftersom jag nog är lie dum i huvudet var jag ute och gick i 2 timmar och 50 minuter idag. Funderar dock på varför mina händer svullnar...

kl

VV: Mina lymfkörtlar blir större och fler! Gör dödsont! 5 dagar med denna smärta nu! Kan inte röra en muskel i ansiktet eller nacken utan att jag nästan vill gråta! satt och grinade i bilen hem idag. Ska ringa Herr Doktor i morgon:cry:

Varför har du inte gjort det tidigare? :eek:

VV: Gillar fortfarande inte de nya smileysarna, har försökt vänja mig men...nä.

VV denna veckan vet jag inte vad som flög i mig när jag satte schemat för jag jobbar 7.30-16.45 mån o tis, 9-18 på ons och sedan 7-16 tor och 7-14 på fre. Kommer bli en låååång vecka, iofs ska jag på inte mindre än 2 vårdbesök imorgon om det är okej för mina kollegor.

Blä, jävla idioter:( De avvisade mig. Kommer aldrig gå till en tysk läkare igen! :cry:

Visst fan!
Jag har fortfarande inte fått kallelse från röntgen ang. min axel, det skulle ha kommit för länge sedan
Också försäkringsärende där landstinget klantat sig REJÄLT och olyckan hände för 2-2.5 år sedan :crazy:

VV: De ringde från studiefrämjandet och frågade om jag ville sälja mina fågelbilder på vernissaget på onsdag!
Jag blev jättechockad :o
Och hon som ringde nästan tiggde och bad om att få skriva ut och sätta upp en av bilderna separat...:eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
4 680
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 120
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
55 56 57
Svar
1 129
· Visningar
59 046
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar