Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Han hade en trampskada och argumentet var att det inte skulle bli värre av att starta. Men han var minst 2 grader halt så han hade uppenbarligen rejält ont. Skit är det! Är iaf glad att alla buade och visade att det inte var ok.

Varför var dom inte två vet??? Jag tror inte hon vågade stryka han helt enkelt.

Fast Susanne är tuff, vill hon stryka stryker hon, men ja. Jag undrar också lite

Hoppas att ultraljudet går bra!

VV hade tydligen gått ca 12-13 km igår och vattengympan idag var jobbig med steka ben :p Nåja personbästa i vattenrutschkanan blev iaf 4.47 :)

Henne ger jag inte mkt för. Däremot kan ju måldomaren ha åsikter också. Enligt vittnen kunde han knappt gå när han kom i från dopingboxen.

Tack!

kl

VV: Gick upp strax efter sex i morse eftersom flygjäävlarna inte kunde sluta surra i ansiktet! Så himla snuskigt!

*kl
Hoppas på att sambo kan fixa nytt abonnemang till den låsta telefonen och jag får flytta mitt nummer dit. Det vore rätt praktiskt.

I övrigt borde jag riva hagen här hemma.

kl

VV: Hoppas på att provsvaret bara visar på en infektion i kroppen. Blev rätt orolig efter ultraljudet när hon började prata om cystor:cry: Inte för att det direkt behöver betyda det värsta men ändå..

Håller tummarna för att det bara är en infektion!

VV känns som jag varit överallt på sjukhuset utom på jobbet i eftermiddag. Besök både hos diabetessköterskan och hos dietist. Så nu har jag fått lite nya uppslag på förslag på vad jag kan äta hemma och lite hur jag ska tänka runt mat överlag.

En stor kram till dig!Håller tummarna för att det är en ofarlig infektion eller liknande som går över snart.

vv: Var hos läkaren i dag, hon är riktigt bra min läkare, fick bra hjälp. Har fortfarande stor problem med ångest men det känns lite bättre nu när jag börjar få hjälp från lite olika håll.

Jag ska till psykologen snart jag :) och imorrn smäller det.
Nåja bara att le och vinka :)

Håller tummarna för er båda Sonic och Got2Be!

vv: Livet är rätt mörkt och tungt just nu, förlåt min klagan men jag har aldrig önskat mig ett liv utan känslor mer än just nu. :(

Tack. Var hos läkaren i mors, men känner mig inte ett dugg klokare:(

Men du, det låter inte alls bra!:( Kram!

Kram på dig Emma. Det brukar bli bra i slutändan. Men vägen dit kan vara tuff. :)

Kram till er alla som behöver! :love:

Detta möttes vi av när vi skulle in på invigningsceremoni till en utställning som visar upp lite av det vi gör på träffpunkterna:

lyer_51a624f4ddf2b305c954d785.jpg

Det är MIN bild hon har använt till flyern! Mäktig känsla! :bump:
(hon frågade naturligtvis innan...jag blev helt paff när hon ringde :rofl: dessutom undrade hon om vi var intresserade av att sälja bilder om det var någon som var intresserad...tufft! :D )

Och att dessutom benämnas som "en av deras fotografer..." :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 642
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
47 48 49
Svar
967
· Visningar
30 191
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
55 56 57
Svar
1 123
· Visningar
58 792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka