Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han hade en trampskada och argumentet var att det inte skulle bli värre av att starta. Men han var minst 2 grader halt så han hade uppenbarligen rejält ont. Skit är det! Är iaf glad att alla buade och visade att det inte var ok.
VV: Hoppas på att provsvaret bara visar på en infektion i kroppen. Blev rätt orolig efter ultraljudet när hon började prata om cystor Inte för att det direkt behöver betyda det värsta men ändå..
VV känns som jag varit överallt på sjukhuset utom på jobbet i eftermiddag. Besök både hos diabetessköterskan och hos dietist. Så nu har jag fått lite nya uppslag på förslag på vad jag kan äta hemma och lite hur jag ska tänka runt mat överlag.
En stor kram till dig!Håller tummarna för att det är en ofarlig infektion eller liknande som går över snart.
vv: Var hos läkaren i dag, hon är riktigt bra min läkare, fick bra hjälp. Har fortfarande stor problem med ångest men det känns lite bättre nu när jag börjar få hjälp från lite olika håll.
Detta möttes vi av när vi skulle in på invigningsceremoni till en utställning som visar upp lite av det vi gör på träffpunkterna:
Det är MIN bild hon har använt till flyern! Mäktig känsla!
(hon frågade naturligtvis innan...jag blev helt paff när hon ringde dessutom undrade hon om vi var intresserade av att sälja bilder om det var någon som var intresserad...tufft! )
Och att dessutom benämnas som "en av deras fotografer..."
Kropp & Själ Så tänker jag också. Från 18-åringens perspektiv kan jag inte se hur ett 19-20 år yngre syskon löser några problem. Snarare blir ju det...
Hundavel & Ras När jag letade ras nu för ett tag sedan läste jag ett antal hundrasböcker från början till slut och skrev ner alla raser jag var nyfiken...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.