Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Låter hur konstigt som helst?
Kan en kurator ens vägra i tingsrätten?

Vet inte hur det funkar. Men det betyder bara att allt tar längre tid. Kuratorn var ju inkopplad via mig och skolan, men ja...

För mig låter detta hemskt. Ska det aldrig ta slut?

Hur mår Lillan nu?

Hon var hemma idag, men hon hade alla böcker med sig, hon vill ju bara få ett slut på det.

VV stod i centrum och smälte lite innan och längtade till de snötäckta fjälltopparna man kan se. Hatar sådant här varmt väder!

Ogillar du alltid varmt väder?

kl
VV: Blä, har glömt mitt svenska simkort hemma:( Nåja, bättre det är att glömma passet.

Tack! Skönt att höra att det finns fler :D

vv: Samtal hit och samtal dit, alla säger samma sak, fullt naturlig reaktion på allt som har hänt. Den enda som inte tycker det är ju jag men det är ju för att jag alltid ska vara stark och fixa allt. Så nu försöker jag lära om och lära rätt. En dag i taget...:o

Nja om jag reser på solsemester är det det jag vill ha, men när jag måste jobba/inte kan duscha iskallt/bada i en sjö/hav så ogillar jag det. Och det är mest för att jag är så varm av mig (har haft en lite tjockare fleece som vinterjacka och bor i Kiruna...) så jag känner mig så äcklig när svetten rinner i alla veck och så. :) Plus att jag mår lätt dåligt i värmen troligast pga vätskebrist då jag har jättesvårt att få i mig tillräckligt med vatten för att kompensera mina svettningar. Nåja om jag blir smal kanske det blir bättre, men jag tvivlar på det ;)

VV tänkte ta en kall cider såhär på kvällskvisten men avstår nog då jag hade 8.7 i socker... (normalvärde ca 4,4-7.7)

*kl*
Gott, gott!

6 kg chokladpralinägg med nougatsmak. Tror de räcker några dagar iaf. ;)

kl
Note to my self!
Om man böjer sig ner och plockar upp det man tror är ett tappat tranbär kolla innan du stoppar det i munnen O_o
För det kan lika gärna vara en katt som tappat en bit torrfoder :cautious:

Inte gott :wtf:

/B som äter tranbär pga brist på annat gott hemma.

kl

Om man skalar en omogen banan blir man väldigt kletig om händerna :yuck: och måste tvätta flera ggr.

Om man sitter under ett lutande parasoll och har skyddat allt utom knäna så blir man liiiite röd på dessa :)

Kl

Å jag lärde mig att det är dumt att plocka upp en vass rakhyvel med bladen mellan fingrarna. Det slutar typ aldrig blöda.

VV: Jag har ju skippat köksstolen och sitter på en stor pilatesboll i stället. Efter att ha ökat svårigheten mer och mer sitter jag nu bitvis i skräddarsits på bollen. Sista utmaningen har varit de två sista gångerna att dricka te under tiden.
Liiite knepigt, kan jag säga. Men det går.

Dock ska erkännas att bollen inte är stenhårt pumpad, men i alla fall.
Jag är faktiskt lite mallig över detta.
Någon som testat?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 627
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
919
· Visningar
28 675
Senast: Halcyon
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
55 56 57
Svar
1 122
· Visningar
58 668
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar