Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Nu vet jag inte vem spöke är, men avliva är alltid lika sorgligt och smärtsamt :(

Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

*kl

Är man beroende av körkortet och har en tung högerfot kan det vara bra att åtminstone hålla sig till hastigheter där man får behålla körkortet. :mad: Och nej, inte sambon, en av hans ungar men det ställer till rätt stora problem för oss också eftersom de nu inte kan jobba på flera ställen samtidigt = inkomsterna sjunker med nästan 2/3 och det var tight innan.

Skitungar!

129 på 70-väg borde dessutom innebära en tripp till Tingsrätten för vårdslöshet i trafik. Så korkat :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 588
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 635
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 119
· Visningar
58 460
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar