Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Du får rapportera hur det går! ;)

Nja, jag undrar om jag inte gjorde bort mig lite grann. Köpte den minsta för att ha när jag sitter vid datorn som står på vardagsrumsbordet och när jag ser på tv.

Kanske skulle tagit den största? Nu sitter jag med benen ordentligt stadigt i golvet och studsar lite men tror inte direkt att min hållning är denbästa. Får googla på dettaoch se om jag gör fel eller om det bara känns konstigt, för lätt lixom :)

Ta en powernape! :)

vv: Jag har gjort 8 punkter på att göra listan, visserligen saker hemmavid men det är ändå hela 8 punkter. Klappar mig lite stolt på axeln och känner att det känns lite bra att "klara av" igen :)

Har ringt en del samtal, anmält mig på AF, hoppas på ingen karensvecka, ska kolla upp detta. Promenerat med vovven och gjort ärenden.
En bra dag ialla fall :)

Vv: när skattepengarna kommer ska jag lyxa till det lite för mig själv :)
Gå till frisör och klippa, färga (mest troligt två färger, topparna i någon rolig :p) och så färga och kanske fixa formen på ögonbrynen, så är det fint tills jag och sambon åker på hotell-weekend :love:

Mina kommer imorgon men de kanske ska läggas på min skuldsanering :(

Ska försöka få kvar en del till tandis, nya glasögon och div bilfix som faktiskt behöver göras.

Fått mina skattepengar idag, välbehövligt :)

Men blev sjuk igår. Så har jäkligt ont i halsen , fy:eek:
Jobbigt!!

Inte mina heller. Är rädd att det beror på att jag bor i Tyskland. Tänk om jag får pengar först till jul?!:(

kl

vv: I går var så bra, fick massor gjort och sen raka motsattsen i dag :banghead: Skitdag! :mad:

Mina dök upp idag fastän det stod imorgon, haha.

Har skrivit ett långt brev till min kronofogde på skuldsaneringsenheten om vad jag skulle behöva använda de där pengarna till, vi får se vad de säger. Under tiden har jag betalat påställningen av min bil, en klänning och en bunt kosttillskott så det blir bulle i ugnen någon gång :mad:

VV: Skriver väl god morgon. Men klockan 12:00 blir det godnatt. Inte sovit alls inatt. Ska snart bege mig till skolan och få IG :D

Trööööttt
Ska rasta hunden strax, men ska hem från byn först :)
Sen äta, har biffar kvar sen igår.

VV

Uuunderbaaaaaar dag i goda vänners lag och picknick på fantastiska Kinnekulle. Tåget dit och tåget hem, så bra man kan ha det :love:

Och på söndag går turen till alingsås med nästa gäng goda vänner, livet är bara bäst nu :)

FYRA dagar ledigt! Såååå skönt! I dag kom skattepengarna också.

kl

VV: Fick träffa släktingar idag som jag inte träffat på säkert 10 år!!!:eek: Usch så fort tiden går!

kl

Har varit och sagt adjö av min fina vän (mors sambo) i dag på minneslunden i Norrköping. Känns skönt att äntligen få ett slags avslut efter allt som har hänt.

Vila i frid min vän,
tills vi ses en dag igen ,
tills dess har du för alltid
en egen plats i mitt ♥

Vet inte riktigt vad jag ska säga, så jag skickar "bara" en varm tanke till dig!

kl

VV: Ska träffa en av mina bästa kompisar imorgon:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 586
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
26 986
Senast: hagel
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 117
· Visningar
58 359
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar