Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Kram till er alla som behöver! :love:

Detta möttes vi av när vi skulle in på invigningsceremoni till en utställning som visar upp lite av det vi gör på träffpunkterna:

lyer_51a624f4ddf2b305c954d785.jpg

Det är MIN bild hon har använt till flyern! Mäktig känsla! :bump:
(hon frågade naturligtvis innan...jag blev helt paff när hon ringde :rofl: dessutom undrade hon om vi var intresserade av att sälja bilder om det var någon som var intresserad...tufft! :D )

Och att dessutom benämnas som "en av deras fotografer..." :love:

Hoppas du får sålt ett par bilder ju :D :love :nailbiting:

Jo men eftersom de visades upp i bildspel på storduk så vet jag inte om de kommer visas något mer under tiden, och i så fall hur...kanske skulle kolla upp det.

Hon ringde och nästan tiggde om att få låna bilden och trycka den på flyern...vad säger man liksom? :rofl:

kl

Trodde det skulle bli en bra dag, men Ops vad fel man kan ha.
Går och lägger mig efter en skitdag!

/B

Hej skägg :D

Idag smäller det. Sitter på tingsrätten och väntar på min advokat nu
Glömde dock min mapp jag skulle ha för att ha nåt att kolla på :(

Lycka till! och en stor kram till dig!
(saknar en kramsmiley! )

Vv: 29 år i dag, jag vet inte om jag är riktigt nöjd med 1/3 delen av mitt liv även om jag lärt mig rätt mycket på kuppen, men å andra sidan räknar jag lite iskallt med att ha 2/3 kvar så nu kan det ju bara bli bättre , eller hur ? ;)

Faktiskt så blir det ju det... :D jag hade inte "hittat" mig själv förrän jag var kring 30 så nu är det bara uppåt! :p

Och grattis givetvis :banana:

kl

VV: Har precis bokat flygbuss så att farmor och farfar sparar några kronor på att bara behöva åka till Stockholm och inte till Skavsta.

Samarbetssamtal och barnutredning i lightversion klar den 31 Augusti för beslut från oss och rätten om fortsättningen.

Nja ett steg framåt, hade jag krävt beslut idag hade det inte varit till fördel för mig.
Men funkar inte detta kan beslut tas med barnutredningen som grund, då kanske vi kan slippa ett varv till i rätten.

Så...

Det gick inte så bra? Som du hade hoppats?

Varför? Och vad innebär det du skrev? Att ni fortsätter som ni gjort hittills med delad vårdnad som den är idag?

:(

Bra och bra, hade på känn att de ville ha mer på fötterna, men eftersom kuratorn inte yttrade sig så får vi ta en vända till

Jag trodde kuratorns roll i det hela var att vara med just för att berätta tösens version.

Har jag missuppfattat det mesta tro :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 634
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
943
· Visningar
29 441
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
55 56 57
Svar
1 122
· Visningar
58 717
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar