Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

*kl*

vv: :banghead: Jävla skitbil! :rage: man ska inte ha bil, så är det bara... :cautious:

"Man ska ha husvagn...lalalalalala la..." :D :rofl:

G2B - pm:ar blogglänk om du vill se :)

VV: Är chansen så stor att en halt häst vinner elitloppet och att man därför inte stryker den när vinstsumman är 3 miljoner?
Bwah! :mad:
Nu står de där utan miljoner, med en häst som mest troligt inte mår så bra och med hela trav/hästsverige emot sig.
Pinsamt.

Visst är det. Idiotiskt. Sen så har vissa hästar en speciell stil med uppkäken på, hade velat sett honom utan käk :)

*kl*

Haha, driver whwycd till vansinne genom att skriva ordet "dem" i helt fel ordning/fel läge o.s.v. bara för jag vet hur mycket hon blir "gaaaah":ig över det, höhöh.

VV: Är chansen så stor att en halt häst vinner elitloppet och att man därför inte stryker den när vinstsumman är 3 miljoner?
Bwah! :mad:
Nu står de där utan miljoner, med en häst som mest troligt inte mår så bra och med hela trav/hästsverige emot sig.
Pinsamt.

Tyvärr har de gjort flertalet mysko starter även tidigare.

Och så såg jag en bild på när Åke S. boxade på en häst som låg för nära. Jävla idiot.

Fast där ligger ansvaret hos kusken bakom, jag har blivit huggen i axeln, påkörd stenhårt i ryggen plus att hästen bakom kan trampa upp i min vagn. Åke har varit med om olyckor så jag förstår att han reagerar.
Man är totalt söndrigt efter att ha såna i ryggen

Dem har ju sagt att du gillar det.

Näe, nu ska jag snart göra pannkakor så jag blir tyst, så M kan återhämta sig från mitt reteri ;)

VV: Har för övrigt beställt lite armband till mamma, mig, syster, systers man och deras två barn. Står T8M Awareness på. Min systerson har ju den sjukdomen och det är ju mindre än 100 personer som har/har haft det i hela världen. Känns som ett vettigt köp.

Senast ändrad:

Fast där ligger ansvaret hos kusken bakom, jag har blivit huggen i axeln, påkörd stenhårt i ryggen plus att hästen bakom kan trampa upp i min vagn. Åke har varit med om olyckor så jag förstår att han reagerar.
Man är totalt söndrigt efter att ha såna i ryggen

Jag kommer aldrig stödja trav eller galopp. Aldrig någonsin. Och det som hände CC är ett levande bevis på varför jag är så anti. Tycker det är vidriga "sporter" som enbart innebär att man ska springa in massa pengar.

Ja tyvärr så är det folk som är där för pengarna med.
Men det är nog CC s sista säsong och därför kör de hårt idioterna

Ja, det var dags nu. Trodde att det skulle gå över, men efter 5 (idag 6e) så var det tajm.

Det är ju inte så konstigt, det är ju jättejobbigt att inte veta vad som kommer att hända/vad som kanske hittas o.s.v. :(

Senast ändrad:

Exakt! Förhoppningsvis har jag "bara" någon infektion i kroppen.. Jag får blodprovsvaret på onsdag i alla fall.

vv: Deppig&förbannad för bilen men är lite glad iaf... för jag fick min nya kamera idag! :up: en Nikon D5200 (bronsfärgad :love:) med Tamron 18-270 objektiv. Jag har ju bra filmkameror (i plural) men har saknat en bra DSLR. Nu blir det (förhoppningsvis) fina bilder på Oviksfjällen! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 643
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 397
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
48 49 50
Svar
984
· Visningar
30 805
Senast: Masse
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
55 56 57
Svar
1 123
· Visningar
58 833

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023
  • Tråden för spår

Hästrelaterat