Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Deppa ihop och kom igen!

Det ÄR skit, men säger mer om dom än dig!:crazy:

Superförkyld här, och kollega sjuk, så det blir en del extrapass den här veckan, tur jag älskar mitt jobb:love:

Äntligen släppt taget om en dålig dejt (setts i åtta månader) som notoriskt träffade andra och ljög om ALLT! Känns fint! Nu skiter jag i att dejta!:D

Bra gjort att du släppte taget!:banana:

kl

VV: Jag ska hem till Sverige om mindre än 2 veckor!!!!!!!!:bump::love:

Var hemma idag för magen brakade samman :(
Men ska jobba imorrn.
Är trött, ovillig att slåss och orolig för nästa vecka.
Måste ju lösa ett par andra saker med för dottern.
Önskar nästa vecka vore gjord

Usch vad jobbigt :(

Men du, känns det ändå inte lite bättre av att du har kuratorn på din sida? Du är inte helt ensam, du har denne som backar upp dig väl?

Jo på sätt och vis men ändå.
Gud vet vad som kommer med tanke på brevet från hans advokat.

TYPISKT!!!

Förkylningen som jag trodde var på återgång övergick istället i feber. Varför just denna vecka när jag fick en del extrapass???:mad:
Får väl trösta mig med att det bara är en dag kvar av veckan, får se till att kurera mig inför kommande vecka;)

Ja, jag har ju 4 arbetsdagar kvar bara att jobba så :) är ledig dan innan rättegången för besök hos psykolog mm..
Tur nog för jag kommer sova uruselt

VV verkar vara fint väder och varmt ute så tänkte äta frukost och sen handla och därefter sätta mig på gården med en bra bok och mina nya solglasögon :)

Kallare hus än det jag bor i är nog svårt att finna. Inomhus är det ruggigt och kallt så jag haft värmeelemetet på över natten och sedan finner jag när jag gick ut för att ge katterna mat att det är hur varmt och skönt som helst - utomhus.

På tal om cykel. Min står i stallet. Måste få hem den snart.
Ut till hästarna nu sen hem till mamma en sväng.

Klassfotboll med sonen och sen sooooooooolat :love:

Jag har också solat :D
Men det lär ta ett par gånger till innan det syns ;)
Snacka om stressande att ligga still, fick ta till djupandning ett tag :)

VV här skiner solen för fullt, satt ute innan och försökte läsa/glo på hararna som verkar bo på gården, men det blåste så kallt att jag fick gå in igen ganska snabbt :/ Nåja snart är det midnattssol så blir det lite varmare kan man ju sova och bli brun samtidigt ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
4 695
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 156
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
55 56 57
Svar
1 129
· Visningar
59 068
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar