Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Har så ont i min fot efter sista fallet. Skadade ju fotknölen och omkringliggande delar vid ett fall för 6 år sen, rev upp den skadan 19 april och det ger sig inte.
Suck...

Nu har du pratat om den där onda foten länge, så du måste ha besvär och ont av den.

Vad hände egentligen? Trampade du snett så in i bängen och ramlade?

Sonen hade för några år sen problem med sin fot som han stukade om och om och om och om igen. Till slut fick han enbart vila den ett tag med fotbolls-och aktivitetsförbud. Men - peppar peppar - det har gått bra sen dess.

Sen kan jag rekommendra att inte spela badminton barfota på gräsmattan. Långtån kan på nåt sätt i en rush hamna under foten och sen tycker den inte alls att det är kul att följa med på joggingrundorna.

Skor är tydligen alltid att föredra har jag märkt.

Alltså när jag skadade den första gången så missade jag ett antal trappsteg och landade med hela tyngden på sidan av foten.
Den här gången klev jag snett på en trottoarkant och la mig ganska lugnt och fint ändå, men antagligen gick den gamla skadan upp.
Har ju jobbat och gått på den hela tiden för har man en stukning ska man gå liksom.
Men det jobbiga är ju att den sprängvärker oavsett om jag går på den el ej.
Har två veckor kvar att jobba, men får se om jag kan fixa en läkartid utan att behöva vara ledig.

låter nog som att det e dags för läkare :)

VV

Tycker allt att det e lite underhållande att se folks gamla ex kommentera högt och lågt på facebook. Inget ovanligt alls verkar det som :D
Uj, intriger uppstår så lätt ;)

Regnat och åskat lite här. Behövs nog för torrt i markerna.
Ska jobba ikväll.

Hahah :) ja visst är den :)

Har konstaterat att jag måste få klart uteburen till kaninerna för jag har redan 26 grader inne och det är inte ens sol i tvrummet än.
De kommer koka :(

En fläkt kan få rummet lite svalare om du har ont om tid att få ordning på buren direkt.;)

Vv: Jag tror vi har rett ut det mesta nu, och det var inte riktigt som det lät och verkade. Känns bra igen. Hoppas verkligen det fortsätter så här nu. Älskar ju karln :love:

kl

VV: Suck, vad säger man? Finns det människor som verkligen bara lägger sig ner och väntar på döden?

*knapp*

gah! jag ska gå ut och gå med en kille :P
hoppas det blir trevligt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
4 762
Senast: Mineur
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 357
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
56 57 58
Svar
1 140
· Visningar
59 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat