Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Sonic, hoppas det löser sig!

VV
Nu är helgen i Kungsbacka slut och jag längtade tillbaka redan på Landvetter :( Ska jobba heeeeeela långa veckan känns det som. :/

På väg hemåt, ska hämta barn och sen till vct för att kolla allergin, foten, fingret och uvi + läckage.
Lika bra att ta allt på en gång

kl

VV: Vill inte åka till slipsnissarna för att få mina papper stämplade, men jag vet att jag måste!:wtf:

Jag ställde in några (gud förbjude!) pass i samband med att min mammas sambo gick bort ganska nyligen då jag mådde skit rent ut sagt varav två blev då med kort varsel vilket är det värsta man kan göra enligt dom, och så vill jag inte jobba 14 timmarspassen då jag känner att jag inte orkar med det. Så plötsligt har jag ett pass på fredag att jobba sen inget mer och det lovade sommarjobbet i sommar gick bort med. :(
Just nu känns det som om hela livet rasar och dessutom upptäckte jag i lönespec att jag inte fått betalt för alla timmar jag jobbat. Jag orkar inte bråka alls, det räckte med idioten på förra jobbet så ne inte en gång till....
Just nu känner jag mig bara helt oduglig,värdelös och livet rätt hopplöst :cry:

Ja!!! Då kan ni vara här när vi är i London, fri bil mot hästvakt, kan pröjsa soppa också :D

Eller nåt.

Till alla, take your pick:

Kraaaaaaaam och grattis!

Eller

Kraaaaaaaaaaam och tröstar!

kl

VV: Det kommer en lägenhetsspekulant halv 11 och det ser ut som ett BOMDNEDSLAG här!:nailbiting:

ne jag har varken orken tiden eller lusten. Jag gick ju igenom det i vintras du vet. Det räcker. Jag måste försöka se framåt i stället men just nu känns det mest skit och rätt värdelöst. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
4 738
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 281
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
55 56 57
Svar
1 138
· Visningar
59 270

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka