Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Kl. Är så ledsen. Tårarna sprutar. Jag är expert på att plussa på negativa känslor när en dålig sak händer.

Kl

Kommer ni i håg lilla Pippi som jag räddade livet på i höstas? Tänkte uppdatera er om en liten före och efterbild. Hon är frisk och mår oförskämt bra nu :D Hon har vuxit på bredden, höjden, fått man igen och växlar färg för fullt! Kommer alltid springandes i hagen när jag ropar :love: Älskade plutt :love:

PIPPIFRSTABILD.jpg
[/URL][/IMG]

pippibete2013.jpg
[/URL][/IMG]

Ååååh! :love:
Vilken skillnad, hon är fantastiskt fin nu! Ser ut som en PONNY och inte ett...vrak.
Och färgen som kommit fram där under är så fiiiiiiiiiiiin!
Duktiga ni! :bow:

KL

Underbara fantastiska MAJ!

Bästa månaden på hela året, finns bara göttgrejer nu!
Hoppas hoppas hoppas maj bjuder på badväder i år med :)

Vilken skillnad!

VV det vart visst lite dyrt igår i Göteborg... Och hur ska jag få med mig alla sakerna hem igen? :p

Nämen!!!:love::love: Blir ju helt tårögd!:love:

MarieJ: Låter inte alls bra!:( Skickar en styrkekram!

Å om denna fantastiska dag inte var bra nog, så visade den sig bli snäppet bättre ändå :p

Säger bara: Jippie!

vv: jag behöver visst lite nya vänner i mitt liv, det verkar stå skrivet "ljug gärna för mig" i min panna eller nåt....:(
Men jag har ju några kvar som är bäst ändå ;)

Har pratat med grannarna. Bokat tid med studievägledaren och pratat med KF så börjar det sakta men säkert hända saker :)

kl

vv: Plockade bort en vän ur mitt liv i går, jag kanske inte gjorde det helt enligt regelboken, jag kanske tom gjorde det på fel sätt men den ständiga energislukaren är nu borta och det var trots allt väldigt välbehövligt för själen.:o

har en riktig dippdag i dag och försöker hitta tillbaka till mitt go jag hade i går men förgäves.....troligtvis spelar jobb och pengabristen in ganska mycket i det hela :(

Fick en chock när motpartens version kom.
Kändes som om jag var med i nån amerikansk dokusåpa
Olämplig mor, missköter dotterns hygien, skolgång och mat.
Saknar fast anställning mm
Har mått och mår ff illa när jag tänker p det.
Han å andra sidan är fläckfri och kan ändra arbetstider mm...hmm han har aldrig vabbat en enda gång utan låter andra sköta det.
Nåja. Jag ska besvara kritiken som dessutom dotterns kurator skrattade åt och sen bara var saklig.
Ska inte trots vittnen och bevis köra samma sak tillbaka.
Han har dessutom begärt enskild vårdnad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
4 779
Senast: Mineur
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 454
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
56 57 58
Svar
1 142
· Visningar
59 499
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar