Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sonic jag hoppas att det ska lösa sig till det bästa för dig och din dotter!
VV jag hatar min mage, den är bara besvärlig mest hela tiden. Ont i den oavsett om jag äter, om jag inte äter, vad jag än äter, om dagarna, om nätterna, på olika ställen och gärna kombinerat med illamående också... Ibland önskar jag att jag kunde amputera den
Borde vara piggare... Somnade vid 21 igår och sov till 03 men...
Sömntabletterna gör en lite groggy.
Jobba 06:15-16 sen ut till Torp och handla.
Hem vid 19:30 och sen soooova
Men psykiskt våld är lika illa som psykiskt.
Inte minst för att det förminskar den utsatta, som förmodligen tror att det inte går att bevisa/blir misstrodd och det blir inte bra.
Om hon mår så dåligt av att vara där och t.om. verkar rädd för honom så känns det inte ok, speciellt inte eftersom åtminstone JAG får KÄNSLAN av att han inte har något större intresse av en far-dotter-relation utan att det känns mer som någon form av maktspel.
Det känns hemskt att skriva det och jag hoppas innerligt att det faktiskt inte är så illa, men hon måste ju verkligen få all hjälp och stöd hon kan få, och att hennes behov och mående går i allra första hand.
Jag beundrar verkligen styrkan och modet både du och din dotter har!
Önskar bara att det blir ett slut på detta en gång för alla, det gör så ont att läsa om allt skit du (ni) får
Övr. Grenar Men ni hade flera jättefina delar i teknik/speed :heart (dressyren såg jag inte). Och med den vindstyrkan som var hela dagen förstår man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.