Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Så länge vi har delad vårdnad går det inte.
Därav rättegången. Jag har dock inte sökt ensam vårdnad utan ökad boendetid hos mig

EmmaW: Trist att han väljer att ljuga :( Hoppas att det löser sig för dig så att du känner dig bättre.

Verkar iaf som om försäkringsfrågan ordnar sig.
Annars hade jag definitivt undrat vem som fått mina 6500kr i premier :)

Sonic jag hoppas att det ska lösa sig till det bästa för dig och din dotter!

VV jag hatar min mage, den är bara besvärlig mest hela tiden. Ont i den oavsett om jag äter, om jag inte äter, vad jag än äter, om dagarna, om nätterna, på olika ställen och gärna kombinerat med illamående också... Ibland önskar jag att jag kunde amputera den :p

VV

Vad hände denna dagen egentligen? Varit på värsta trökhumöret och jag brukar ju inte vara sån här?

Men nu ska jag snart äntligen gå och lägga mig.

Natti natten alla därute.

Borde vara piggare... Somnade vid 21 igår och sov till 03 men...
Sömntabletterna gör en lite groggy.
Jobba 06:15-16 sen ut till Torp och handla.
Hem vid 19:30 och sen soooova

VV sitter på Arlanda och väntar på flyget till Göteborg, ska bli så kul att träffa syster och mamma <3

Åh vill också se Greys, men i Tyskland är det gamla avsnitt och jag har inte haft tid att följa det heller:(

Jag har 59 kr på kontot. :eek: Längesen jag hade så lite. Ska försöka låta bli att nalla från sparkontot. :crazy:

Japp så lyder lagen. Om jag inte misstänker våld men hittills verkar det lugnt där iaf

Men psykiskt våld är lika illa som psykiskt.
Inte minst för att det förminskar den utsatta, som förmodligen tror att det inte går att bevisa/blir misstrodd och det blir inte bra.

Om hon mår så dåligt av att vara där och t.om. verkar rädd för honom så känns det inte ok, speciellt inte eftersom åtminstone JAG får KÄNSLAN av att han inte har något större intresse av en far-dotter-relation utan att det känns mer som någon form av maktspel.

Det känns hemskt att skriva det och jag hoppas innerligt att det faktiskt inte är så illa, men hon måste ju verkligen få all hjälp och stöd hon kan få, och att hennes behov och mående går i allra första hand.

Jag beundrar verkligen styrkan och modet både du och din dotter har! :bow:
Önskar bara att det blir ett slut på detta en gång för alla, det gör så ont att läsa om allt skit du (ni) får :(

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 15 16 17
Svar
339
· Visningar
6 885
Senast: pepp
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2 3
Svar
59
· Visningar
1 841
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 498
Senast: qitis
·
Samhälle https://www.gp.se/nyheter/vastsverige/eva-55-talar-med-djur-och-ar-saker-pa-att-de-lyssnar.35f4925c-aaab-4962-b239-6bef523510a7 De tom...
Svar
11
· Visningar
1 197
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka