Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28
Vet inte riktigt din situation men nej det är inte enkelt alls....
Han har ljugit om att han låg hos KF när jag frågade han då jag tyckte mig se ett kf brev hemma hos honom. Han vet inget om några skulder.....Han har en hel del skulder och har blivit med delgivningsman minst 3 ggr, jag har själv ring och kollat hos kf. Själva skulderna är inte problemet, utan att jag själv har erfarenhet av och kan hela systemet och vet därför att han ljuger när han säger att han aldrig blivit delgiven, inte vet om några skulder osv.
Känns som om han försöker idiotförklarar mig
Sen finns visst inte den där ovanliga sjukdomen han säger att han har....eller den kanske finns, men han har den i alla fall inte....
och så sa han i fredags att det inte finns nåt att prata om gällande skulderna. Jag kan tycka det var rätt relevant eftersom vi pratade om att flytta ihop. Så han sa att jag kunde höra av mig när jag bestämt mig för att kf har fel och att jag ska lita på honom, varpå jag sa att han kunde höra av sig när han vill träffas och prata. Han hade inte tid, han skulle ta ett bad
....det var i fredags och han har inte hört av sig sen dess........snacka om att gå på en vrålnit delux
men jag älskar ju "kräket" fortfarande.....
ursäkta det långa inlägget!
Positivt: underbart väder och jag ska snart till stallet och köra en runda med finaste pälsbollen