Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

VV

Nöjd :) Sitter med kaffemuggen i handen och sörplar i mig. Joggat mina 5 kilometer med vov och bara älskar skogen på morronen och sällskap av solen fick vi med :)

VV

Nöjd :) Sitter med kaffemuggen i handen och sörplar i mig. Joggat mina 5 kilometer med vov och bara älskar skogen på morronen och sällskap av solen fick vi med :)

Å vad det låter härligt! :)

vv: Han har ljugit mig rakt upp i ansiktet, blånekar. vill inte träffas och prata och hör inte av sig....jävla karl...är ärlighet verkligen för mycket begärt i ett förhållande?:mad:
Mår pissdåligt men ska jobba ändå i em/kväll :(

Hemma, aptrött men ska lägga mig nu ju :)
Tar tid när man ska ha en à-traktor på bilkärran från Örbyhus till hit :)

VV 1 : Fantastisk känsla när man i flera år funderat och försökt lösa hästens destruktiva beteénde och plötsligt trillar poletten ner från ingestanns och lösningen och förståelsen infinner sig på ett helt annat plan :banana: Glad matte:)

2 : Haft sovmorgon och vaknade till fåglarnas underbara sång! Träden är gröna, knoppar slår ut, solen lyser, det är söndag och jag är ledig i dag och ska bara roa mig med saker som gör mig glad :D

Vad kul att bitarna föll på plats ang hästen! :)

VV har packat en del inför minisemestern och skrivit en lista på vad som ska ner på tis kväll så jag inget glömmer så nu ska jag ligga på saccosäcken och lyssna på musik resten av dagen tror jag. Lat som fan :D

kl

VV: Jag är trött som ett AS! Men glad över att jag ska inte har kollat på sista avsnittet av Mot alla odds, då har jag två timmar denna vecka:D

Vv: jobbig morgon, massa ångest, är på jobbet ändå. Vet ju innerst inne att det inte är mitt fel att han ljuger men det suger det när man upptäcker att den man älskar inte alls är den han utger sig för att vara. :(
Och allt negativt försöker jag kontra med nåt positivt så i dag Skiner solen gott folk!

Vet inte vad som har hänt, men det låter förjävligt! Att älska någon och sen bli ljugen rätt upp i ansiktet:cry:

Ja jag har ju samma dilemma..
Jag har minskat drastiskt på kontakten och ska försöka bryta helt men inte så enkelt.

:love:Vet inte riktigt din situation men nej det är inte enkelt alls....:(

Han har ljugit om att han låg hos KF när jag frågade han då jag tyckte mig se ett kf brev hemma hos honom. Han vet inget om några skulder.....Han har en hel del skulder och har blivit med delgivningsman minst 3 ggr, jag har själv ring och kollat hos kf. Själva skulderna är inte problemet, utan att jag själv har erfarenhet av och kan hela systemet och vet därför att han ljuger när han säger att han aldrig blivit delgiven, inte vet om några skulder osv.
Känns som om han försöker idiotförklarar mig :devil:
Sen finns visst inte den där ovanliga sjukdomen han säger att han har....eller den kanske finns, men han har den i alla fall inte....:meh::eek:
och så sa han i fredags att det inte finns nåt att prata om gällande skulderna. Jag kan tycka det var rätt relevant eftersom vi pratade om att flytta ihop. Så han sa att jag kunde höra av mig när jag bestämt mig för att kf har fel och att jag ska lita på honom, varpå jag sa att han kunde höra av sig när han vill träffas och prata. Han hade inte tid, han skulle ta ett bad:eek: ....det var i fredags och han har inte hört av sig sen dess........snacka om att gå på en vrålnit delux :banghead: men jag älskar ju "kräket" fortfarande.....:(

ursäkta det långa inlägget!:o

Positivt: underbart väder och jag ska snart till stallet och köra en runda med finaste pälsbollen:love:

Senast ändrad:

Blä vad jobbigt!:(

kl

VV: Är hungrig, men kylskåp och skafferiet ekar tomt..

*kl*

VAR sugen på pizza så köpte ingredienserna. Gissa vem som är osugen på pizza och hungrar ihjäl för att någon inte vet vad man ska göra för mat? :D

Ont i hjärtat när dottern ringer och gråter för att hennes pappa skäller på henne.
Vad GÖR JAG??!!!!
Känns som om rättegången är år borta fast det bara är typ 3veckor

Finner inga ord!:( Jävla pissig situation du sitter i alltså! Sen behöva sitta och lyssna på sitt barn när det ringer och gråter av en sån anledning!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
4 842
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 400
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 738
Senast: netia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
56 57 58
Svar
1 144
· Visningar
59 920

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår

Hästrelaterat